glue چسب مایع

چسب های مایع

_
_

چسب مایع چیست؟

 

چسب مایع یکی از کاربردی ترین مدل چسبها برای مصارف عادی و خانگی است. این چسب ها به سادگی می توانند بیشتر وسایل را به یکدیگر بچسبانند و برای همین وجود آن در هر مکانی لازم است. بنابراین برای کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. این چسب های مایع را می توان برای صنایع دستی و کارهای چسبی بی شماری در خانه، اداره یا کارگاه ها استفاده کرد. با استفاده از این وسایل بسیار مفید، می توان متنوع ترین مواد مانند کاغذ، مقوا، نمد یا چرم را به هم بچسبانید. چسبهای شفاف و مایع چسبهای قوی ای هستند و به سرعت خشک می شوند.

_

انواع چسب مایع

_

کاربردها و ویژگی های انواع چسب مایع

 

  • مناسب برای چسباندن قطعات فلزی ، سرامیک ، پلاستیک ها و جواهرات
  • مناسب برای استفاده در سطوح صاف
  • قابلیت خشک شدن سریع در کم ترین زمان ممکن
_

چرا چسب مایع می چسبد ؟

 

استحکام واقعی چسب های مایع تنها زمانی به دست می آید که سخت شوند. این به این دلیل است که چسب واقعی با یک حلال مخلوط می شود تا فوراً نچسبد. از لوله چسب ، حلال نمی تواند به بیرون نشت کند و چسب مایع باقی می ماند. تنها زمانی که حلال روی سطح اعمال می شود، تبخیر می شود، چسب سخت می شود و یک پیوند جامد ایجاد می شود. و این ممکن است دو ثانیه یا چند ساعت طول بکشد.

_

خرید چسب مایع

 

با توجه به کاربری عالی این چسب ، فروشگاه چسب صنعتی شاه کرم بعنوان یکی از فروشگاه های پخش چسب و مرکز مشاوره و فروش انواع چسب های صنعتی و ساختمانی اقدام به فروش این محصول پر کاربرد نموده .جهت اطلاع از قیمت ها و مشاوره خرید چسب های مایع با فروشگاه شاه کرم تماس حاصل نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما