چسب لاکتایت Loctite 270

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب لاکتایت 270 Loctite
  • وزن : 75 گرم 
  • حجم : 50 میلی لیتر
  • کاربرد: مخصوص قفل رزوه با قدرت قفل کنندگی بالا 
  • ویژگی اصلی : مقاومت بسیار بالا در برابر ارتعاشات و ضربه
لاکتایت-270-loctite
_

چسب لاکتایت Loctite 270

 

چسب لاکتایت 270 یا loctite 270 محصول شرکت هنکل آلمان بوده و مخصوص قفل رزوه با قدرت قفل کنندگی بالا می باشد.این محصول با قدرت چسبندگی بالا مناسب جهت پیچ و مهره های تا ۳/۴ اینچ (۲۰ میلیمتر) میباشد  و در بسته بندی های ۵۰ میلی لیتری قابل ارائه میباشد.

 

چسب loctite 270 مناسب استفاده در قسمت هایی می باشد که قصد باز کردن و دمونتاژ کردن آن را را نداشته باشیم.این چسب برای استفاده در رزوه هایی تا سایز ۳/۴ اینچ مناسب می باشد و استحکامی مانند جوش ایجاد می کند.

 

محصولات لاکتایت مقاومت بسیار بالایی در برابر حلال ها دارند. مقاومت اصلی LOCTITE 270 پس از ۶ ساعت حاصل می شود.این محصول شرکت هنکل سبز رنگ می باشد.پس از استفاده از لاک 270 در صورت نیاز برای جدا کردن قطعه باید از حرارت و ابزارهای صنعتی استفاده نمود. این چسب برای مکان هایی که که دیگر نخواهیم باز کنیم و نیازی به باز شدن ندارند .چسب لاکتایت 270 استحکامی مانند جوش دارد.

_

ویژگی های چسب لاکتایت Loctite 270

 

ویژگی اصلی لاکتایت 270 مقاومت بسیار بالا در برابر ارتعاشات و ضربه می باشد. این چسب از شل شدن پیچ و اتصالات رزوه ای جلوگیری به عمل می آورد.

 

LOCTITE 270 قابلیت اجرا بر روی انواع آلیاژها ازجمله آهن،فولاد،برنز،آلومینیوم،استیل و … را دارا می باشد. این چسب جزو چسب های آناروبیک می باشد که به اصطلاح  threaded lockers هم نامیده می شوند.

 

از ویژگی های منحصر بفرد چسب های قفل رزوه جلوگیری از زنگ زدگی رزوه ها در دراز مدت و همچنین جلوگیری از آسیب رسیدن به گام های رزوه می باشد.

 

چسبهای آناروبیک جزو چسب های آکریلیک می باشند که امروزه جایگزین بسیاری از اتصالات مکانیکی شده است. تک جرئی بودن،استفاده آسان،پخت سریع و مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا باعث رشد سریع استفاده از این چسب ها شده است.

 

چسب آناروبیک در غیاب اکسیژن و حضور فلزات تبدیل به انواع پلیمر های سخت و انعطاف پذیر می شود.

کاربرد-چسب-لاکتایت-270
_

خرید چسب لاکتایت 270

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسب است که امروزه برای انواع رزوه های فلزی و جلوگیری از شل شدن پیچها و اتصالات رزوه ای مانند پمپ ها ، گیربکس ها و پرس ها استفاده میشود‌ . مجموعه شاه کرم ارائه دهنده انواع چسب های دوطرفه ، چسب های صنعتی ، چسب های بسته بندی ، چسب های مایع و ابزار چسب ، مفتخر به ارائه چسب لاکتایت 270 Loctite با قیمت ارزان به هموطنان عزیز است.

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه و فروش عمده اکثر مدل های چسب مایع و قطره ای  با کیفیت بالا و به قیمت مناسب و ارزان در انواع برند های معتبر بازار به صورت تخصصی می باشد. بهترین چسب را با بهترین قیمت از ما بخواهید. شما میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما