adhesive-tape چسب لوازم التحریر اداری

چسب های تحریر و اداری

_
_

کاربرد و ویژگی های چسب های اداری

 

با در نظر گرفتن نوع ابزاری که قرار است به وسیله‌ چسب به یکدیگر متصل شوند، باید انواع مختلفی از چسب‌ها را انتخاب کرد. در ادامه انواع مختلف چسب‌ها به همراه کاربردهایشان بررسی خواهد شد.

چسب نواری : جزء لوازمی است که در هر مکانی مثل خانه، مدرسه، محل کار و … کاربرد دارد. برای مثال برای کادو کردن یک هدیه نیز از نوارچسب استفاده می‌شود؛ چرا که کاغذ کادو را کثیف نمی‌کند و در زمان باز شدن کادو به راحتی کنده می‌شود. نوارچسب می‌تواند به راحتی کاغذ یا مقوا را به سطوح صاف بچسباند. معمولا چسب‌های نواری طول بسیار زیادی دارند و می‌توانند مورد استفاده دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و … قرار بگیرند. همچنین ابعاد این نوار استاندارد است، به طوری که می‌توانید به راحتی آن را درون پایه چسب قرار دهید و به راحتی با سرعت بالا از آن استفاده کنید.

چسب کاغذی : همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده از چسب کاغذی در ترسیم و طراحی‌هایشان است. برای طراحی دقیق باید از تخته شاسی استفاده کرد و برای آنکه بتوان کاغذ را بر روی تخته شاسی ثابت نگاه داشت، باید از چسب استفاده کرد. چسب‌های نواری معمولی بعد از استفاده موجب کنده شدن گوشه‌های کار شما می‌شوند، اما چسب کاغذی به‌خاطر الیاف و میزان قدرتی که دارد، کاغذ را به تخته شاسی به صورت محکم متصل می‌کند و در آخر به راحتی جدا می‌کند. همچنین از کاربردهای دیگر آن می‌توان به استفاده از آن در حاشیه کاغذ اشاره کرد؛ چرا که موجب سفیدی و تمیز ماندن کاغذ می‌شود. کنده شدن آسان این چسب ویژگی بارز و اصلی آن محسوب می‌شود؛ پس نیازی به استفاده از قیچی و کاتر برای بریدن آن وجود ندارد؛ در نتیجه سرعت شما در هنگام استفاده بالاتر خواهد بود.

_

انواع چسب های سیلیکون

_

خرید چسب های تحریر و اداری

 

با توجه به کاربری عالی چسب های لوازم التحریر و اداری، فروشگاه چسب صنعتی شاه کرم بعنوان یکی از فروشگاه های پخش چسب و مرکز مشاوره و فروش انواع چسب های صنعتی و ساختمانی و لوازم التحریر اقدام به فروش این محصول پر کاربرد نموده .جهت اطلاع از قیمت ها و مشاوره خرید چسب های اداری با فروشگاه شاه کرم تماس حاصل نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما