چسب نواری تحریر طرحدار عروسکی

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب نواری تحریر طرح دار عروسکی ، چسب نواری تحریر طرحدار
  • ابعاد: عرض 2 سانتی متر 
  • طول : 36 یارد 
  • ضخامت : 40 میکرون
  • رنگ: شفاف طرحدار عروسکی 
چسب-تحریر-طرحدار-عروسکی-شاه-کرم
_

ویژگی ها و کاربردهای چسب نواری طرحدار

 

نوار چسب برای دانش آموزان، دانشجویان، طراح‌ها و کارمندان اداری همیشه پرمصرف و پرکاربرد است. برای چسباندن چند برگ کاغذ، بستن تعدادی از وسایل کوچک به هم، چسباندن یک چیز به میز، جلد کردن کتاب و دفتر و صدها کار روزمره دیگر است که به نوار چسب نیاز دارید.پس لازم هست در هر خانه ای حداقل یک مدل چسب نواری ساده و طرح دار وجود داشته باشد.

برای بسته‌بندی و آماده کردن یک هدیه استفاده از چسب نواری ضروری است. اگر بخواهید هدیه شما شیک‌تر بسته‌بندی شود که باید دو نوع چسب نواری و طرح دار هم داشته باشید.

 

امروزه در بازار انواع نوار چسب‌ها با اندازه‌ها و جنس‌های مختلف وجود دارد. برای انتخاب یک یا چند نوار چسب مناسب باید مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها را شناخت. عموماً نوارچسب‌ها به‌صورت رول یا حلقه به فروش می‌رسد. در انواع لوازم‌التحریر نوارچسب‌ها معمولاً دو اندازه بزرگ و کوچک دارند. نوار چسب های با عرض پهن در صنایع بسته بندی پر کاربرد هستند و نوار چسب های با عرض کم در مصارف خانگی و اداری کاربردی هستند.

_

خرید چسب طرح دار عروسکی

 

چسب نواری طرحدار عروسکی فانتزی یکی از انواع چسب‌های تحریر است که در موارد مختلف برای کاربردهای متنوع به کار می‌رود. با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسبهاست که امروزه در هر خانه و محل کاری حتما از چسب های تحریر استفاده می شود .

 

چسب های تحریر بر اساس میزان چسبندگی و همچنین کاربری و جنسش به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود. شما می‌توانید با توجه به انتظار و نیازتان چسب نواری مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید چسب نواری 36 یارد طرح دار با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان هستید، میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه چسب صنعتی شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما