چسب نواری تحریر 36 یارد کریستال

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب نواری تحریر 36 یارد کریستال ، چسب رومیزی ، چسب نواری
  • ابعاد: عرض 19 میل 
  • طول : 36 یارد
  • ضخامت : 45 میکرون
  • رنگ : شفاف کریستالی 
چسب-تحریر-36-یارد-کریستال-شاه-کرم
_

ویژگی ها و کاربردهای چسب نواری تحریر کریستال

 

چسب نواری، متداول ترین چسب برای به هم چسباندن کاغذ ها، برگه ها و انواع مختلفی از سطوح به یکدیگر است. چسب نواری تحریر کریستال 36 یاردی ، چسب با کیفیت و مقاومی است که دارای طولی معادل 36 یارد (32 متر) بوده و مناسب مصارف رومزه اداره ها و سازمان ها است. این چسب شفاف است و پس از چسبیده شدن بر روی سطح به راحتی از آن جدا نمی شود. این چسب بدون نیاز به حرارت و با کمی فشار بر روی محل مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چسب های نواری در انواع چسب نواری 36 یارد و چسب پهن 5 سانت که به چسب های بسته بندی شهرت دارند و 7 سانت در بازار موجود می باشد.

چسب نواری پهن ، بیشتر برای بستن درب بسته های مقوایی و یا سطوحی که نیاز به چسب با عرض بیشتر دارند به کار می رود. فروش انواع چسب ها در برند ها و کاربری های مختلف، در فروشگاه شاه کرم با کمترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا صورت می پذیرد.

 

چسب نواری برای چسباندن کاغذ و پلاستیک مناسب می‌باشد. این محصول با ضخامت 45 میکرون، عرض 19 میلی متر و طول 36 یارد در منزل و محل کار بسیار پرکاربرد است.

_

روش استفاده از چسب نواری رومیزی کریستال

 

برای مصرف چسب نواری رومیزی کریستال باید زیر کار خشک و عاری ازهرگونه آلودگی باشد قبل از چسباندن چسب محل اتصال را تمیز کرده و اگر از قبل چسبی در آنجا وجود دارد پاک و تمیز و خشک کنید، سپس مقدار مناسبی از چسب نواری تحریر کریستال را برداشته و اتصال را انجام دهید و پس از اطمینان از مناسب بودن محل اتصال کمی دو جنس را به همدیگر فشار دهید.

_

خرید چسب نواری تحریر 36 یارد 

 

چسب نواری تحریر کریستال یکی از انواع چسب‌های تحریر است که در موارد مختلف برای کاربردهای متنوع به کار می‌رود. با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسبهاست که امروزه در هر خانه و محل کاری حتما از چسب های تحریر استفاده می شود .

 

چسب های تحریر بر اساس میزان چسبندگی و همچنین کاربری و جنسش به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود. شما می‌توانید با توجه به انتظار و نیازتان چسب نواری مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید چسب نواری 36 یارد با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان هستید، میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه چسب صنعتی شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما