چسب قطره ای 502

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب قطره ای 502 
  • برند : اووباند 50 گرمی 
  • رنگ: شفاف 
  • کاربرد : چسباندن قطعات فلزی، چرمی، سرامیک، اکثر پلاستیک ها، چوب، جواهرات، لاستیک، سفال
چسب-قطره-ای-502-شاه-کرم
_

چسب قطره ای 502 و کاربردهای آن 

 

از چسب های قطره ای برای چسباندن اجسامی که نیاز به نفوذ چسب در آن هاست، استفاده می گردد. این چسب قطره ای در برابر الکل ها، بنزین، روغن و اکثر حلال ها مقاوم بوده و همچنین در برابر رطوبت و حرارت نیز مقاومت خوبی دارد.

چسب های قطره ای اوبند ۵۰ گرمی برای چسباندن قطعات فلزی، چرمی، سرامیک، اکثر پلاستیک ها، چوب، جواهرات، لاستیک، سفال مورد استفاده قرار می گیرد ولی برای سطوحی که در معرض مداوم آب هستند توصیه نمی شود. چسب قطره ای 502 ۵۰ گرمی از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است .

حلال چسب قطره ای خشک شده استون می باشد و باید به تدریج توسط پنبه آغشته به استون تمیز شود.

 

موارد ایمنی و بهداشتی در استفاده از چسب قطره ای به شرح زیر است :

  • دور از دسترس کودکان نگهداری گردد.
  • در صورت تماس با پوست و چشم با آب شسته شود
  • موقع کاربرد از دستکش، عینک و ماسک و در محیط کار از تهویه مناسب استفاده شود.
  • از حرارت، نور و رطوبت محافظت شود. جزء مواد سمی می باشد ولی دوز مصرفی آن خیلی پایین است .
  • نگهداری در مکان خشک و خنک دردمای ۵ الی ۳۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۲ ماه قابل نگهداری می باشد.
_

روش استفاده از چسب قطره ای 

 

نحوه استفاده از چسب قطره ای به این صورت است که از خشک و تمیز بودن سطح اطمینان حاصل کرده و در منطقه ای با تهویه مناسب استفاده شود. یک لایه ی نازک از چسب قطره ای evo bond را در محل مورد نظر قرار دهید، هرچه لایه چسب نازکتر باشد، چسبندگی قوی تر و سریع تر خواهد بود.

 

قطعات چسبانده شده را بلافاصله به هم فشار دهید و برای مدت کوتاهی نگه دارید. پس از استفاده، محل سر تیوب را تمیز کرده و به منظور عمر طولانی تر چسب آن را در جای خنک و خشک و به صورت عمودی نگه دارید.

_

خرید چسب قطره ای 502

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسبهاست که امروزه برای پیوند زدن دو شی با متریال های مختلف، به جای جوش دادن و سوراخ کردن ابزارها و استفاده از میخ و پیچ و پرچ و دریل کاری از چسب های قطره ای 502 استفاده میشود‌ .

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه و فروش عمده اکثر مدل های چسب مایع و قطره ای  با کیفیت بالا و به قیمت مناسب و ارزان در انواع برند های معتبر بازار به صورت تخصصی می باشد. بهترین چسب را با بهترین قیمت از ما بخواهید. شما میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما