چسب لاکتایت Loctite 243

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب لاکتایت 243 loctite
  • وزن : 75 گرم 
  • حجم : 50 میلی لیتر
  • کاربرد: قابل استفاده برای انواع رزوه های فلزی و جلوگیری از شل شدن پیچها در قطعات متحرک مانند پمپ ها ، گیربکس ها و پرس ها 
loctite 243 (2)
_

چسب لاکتایت Loctite 243

 

چسب لاکتایت 243 قابل استفاده برای انواع رزوه های فلزی است و از شل شدن پیچها در قطعات متحرک مانند پمپ ها ، گیربکس ها و پرس ها جلوگیری می کند . این  چسب محصول شرکت هنکل می باشد و مخصوص قفل رزوه با قدرت قفل کنندگی متوسط می باشد. پس از استفاده از این محصول پیچ ها با ابزار دستی قابل باز کردن هستند. و مقاومت طولانی در برابر دماهای بالا تا ۱۵۰+ درجه سانتیگراد دارد.

 

این چسب برای مکان هایی استفاده میشود که پس از مدتی بخواهیم آنرا باز کنیم. یعنی با ابزار دستی باز خواهد شد و در پمپها و گیربکس ها برای جلوگیری از باز شدن پیچ ها استفاده می شود.

 

LOCTITE 243 برای استفاده در رزوه هایی تا سایز ۳/۴ اینچ مناسب می باشد و استحکامی ایده آل ایجاد می کند. لاکتایت مقاومت بسیار بالایی در برابر حلال ها دارد.مقاومت اصلی LOCTITE 243 پس از ۶ ساعت حاصل می شود. پس از استفاده از چسب رزوه لاک ۲۴۳ در صورت نیاز برای جدا کردن قطعه باید از ابزارهای صنعتی استفاده کرد.

_

ویژگی های چسب لاکتایت Loctite 243

 

ویژگی اصلی ۲۴۳ لاکتایت مقاومت بالا در برابر ارتعاشات و ضربه می باشد که از شل شدن پیچ و اتصالات رزوه ای جلوگیری به عمل می آورد. LOCTITE 243 قابلیت اجرا بر روی انواع آلیاژها ازجمله آهن،فولاد،برنز،آلومینیوم،استیل و … را دارا می باشد.

 

لوکتایت ۲۴۳ از شل شدن پیچ ها در قطعاتی مانند پرس ها و پمپ ها و گیربکس ها جلوگیری می کند و مصرف عمومی و صنعتی دارد. با توجه به نیاز همیشگی صنعت به تعمیر قطعات و تجهیزات و همچنین هزینه­ های بیش از حد تعویض قطعات، به کارگیری چسب­ های لاکتایت اجتناب ناپذیر می باشد.

 

چسب لاکتایت ۲۴۳ جزو چسب های آناروبیک می باشد.اصطلاحا به این چسب ها threaded lockers هم گفته می شود. از ویژگی های منحصر به فرد چسب های قفل رزوه جلوگیری از زنگ زدگی رزوه ها در دراز مدت و همچنین جلوگیری از آسیب رسیدن به گام های رزوه می باشد. چسبهای آناروبیک جزو چسب های آکریلیک می باشد که امروزه جایگزین بسیاری از اتصالات مکانیکی شده است.

چسب لاکتایت 243

تک جرئی بودن،استفاده آسان،پخت سریع و مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا باعث رشد سریع استفاده از این چسب ها شده است. چسب آناروبیک در غیاب اکسیژن و حضور فلزات تبدیل به انواع پلیمر های سخت و انعطاف پذیر می شود. واکنش قطعات مختلف در مجاورت چسب های آناروبیک یکسان نیست و با توجه به نوع آلیاژ متفاوت است.

_

خرید چسب لاکتایت 243

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسب است که امروزه برای انواع رزوه های فلزی و جلوگیری از شل شدن پیچها در قطعات متحرک مانند پمپ ها ، گیربکس ها و پرس ها استفاده میشود‌ . مجموعه شاه کرم ارائه دهنده انواع چسب های دوطرفه ، چسب های صنعتی ، چسب های بسته بندی ، چسب های مایع و ابزار چسب ، مفتخر به ارائه چسب لاکتایت 243 Loctite با قیمت ارزان به هموطنان عزیز است.

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه و فروش عمده اکثر مدل های چسب مایع و قطره ای  با کیفیت بالا و به قیمت مناسب و ارزان در انواع برند های معتبر بازار به صورت تخصصی می باشد. بهترین چسب را با بهترین قیمت از ما بخواهید. شما میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما