چسب قطره ای رازی

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب قطره ای سوپر گلو بلیستر رازی 
  • حجم : 3 سی سی 
  • رنگ: شفاف 
  • پایه چسب : سیانو اکریلات
  • قدرت چسب : 800 نیوتن بر سانتی متر مربع
  • نوع کاربرد : کاغذ و مقوا، پلاستیک ، شیشه 
چسب-قطره-ای-رازی-شاه-کرم
_

چسب قطره ای رازی چیست؟

 

چسب قطره‌ای یکی از محصولات تولیدی شرکت رازی (Razi) است. شرکت رازی این چسب قطره‌ای را در حجمی کم (۳ میلی‌لیتر) تولید کرده است. چسب قطره ای رازی از شاخه سیانو اکریلات ها با چسبندگی بسیار قوی و سریع می باشد این چسب کاملا شفاف و بسیار مناسب برای کارهای ظریف و دقیق می باشد و پس از خشک شدن اثری به جای نمی گذارد .

 

حجم کم مورد استفاده این چسب، زمان خشک‌ شدن مناسب و قدرت بالای چسبندگی این چسب از ویژگی های بارز این چسب می باشد. مواد به‌ کار رفته در این چسب قدرت چسبندگی بالایی دارند و ممکن است با برخی مواد واکنش دهند. از این‌ رو بهتر است ابتدا مقداری از چسب را روی سطح مورد نظر امتحان کنید و در صورتی که واکنشی مشاهده نکردید، از چسب استفاده کنید. یکی از مزیت های چسب های قطره ای بی رنگ و شفاف بودن چسب است.

 

ساختار چسب قطره ای به‌گونه‌ای است که در مجاورت هوا خشک می‌شود. همین امر موجب می شود که پس از استفاده چسب قطره ای، سطح تمیز به نظر بیاید. هنگام استفاده از چسب های قطره ای خیلی مراقب باشید تا با پوست دستتان برخوردی نداشته باشد، چون به این راحتی ها پاک نمی شود.

_

کاربردهای چسب قطره ای رازی 

 

از این چسب برای چسباندن قطعات فلزی، سنگ، سرامیک، اکثر پلاستیک ها، چوب، جواهرات، ناخن دست، لاستیک، سفال مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای استفاده در سطوح صاف بسیار مناسب می باشد.این محصول قدرت چسبندگی بالایی دارد و از آن می‌توان برای چسباندن سطوح مختلفی مانند چوب، فلز، پلاستیک، شیشه، کاشی، سرامیک و چینی استفاده کرد.

 

مواد به‌کاررفته در این چسب قدرت چسبندگی بالایی دارند و ممکن است با برخی مواد واکنش دهند از این‌ رو بهتر است ابتدا مقداری از چسب را روی سطح موردنظر امتحان کنید و در صورتی که واکنشی مشاهده نکردید، از چسب استفاده کنید. چسب قطره ای رازی تقریبا تمامی اجسام بدون منفذ را با قدرت می چسباند و در مورد اجسام متخلخل ­­­(شیئی که اجزای آن به طور کامل به هم متصل نباشد ) مانند قطعات شیشه ای، لباس چرمی، تفلون و سطوحی که در معرض مداوم آب هستند توصیه نمی شود.

_

روش استفاده از چسب قطره ای رازی 

 

از دیگر مزایای این چسب قطره‌ای شفاف بودن است که می‌توان به آن اشاره کرد که موجب تمیزتر شدن کار پس از اتمام می‌شود. شرکت چسب رازی این چسب را تحت عنوان مدل «Super Glue» به بازار عرضه می‌کند. برای استفاده از چسب قطره ای رازی ۳ میلی گرمی، سطوح باید کاملا تمیز خشک و عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی باشد ( در صورت لزوم با استون پاک شود ).

 

یک لایه ی نازک از چسب قطره ای را در محل مورد نظر قرار دهید هرچه لایه چسب نازکتر باشد چسبندگی قوی تر و سریع تر خواهد بود چسب را تنها روی یک سطح ایجاد نموده و از پخش کردن آن بپرهیزید سطوح را به شدت برای چند ثانیه بهم بفشارید پس از استفاده محل سر تیوب را تمیز کرده و به منظور عمر طولانی تر چسب را در جای خشک و خنک به صورت عمودی (جهت جلوگیری از گرفتگی نازل) نگه دارید.

_

خرید چسب قطره ای رازی 

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسبهاست که امروزه برای پیوند زدن دو شی با متریال های مختلف، به جای جوش دادن و سوراخ کردن ابزارها و استفاده از میخ و پیچ و پرچ و دریل کاری از چسبهای قطره ای استفاده میشود‌ که مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه اکثر چسب های مایع با کیفیت بالا و قیمت مناسب به هموطنان عزیز است.

 

شما میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما