چسب کش مُشتی فلزی

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب کش مُشتی فلزی، دستگاه چسب کش چسب پهن
  • کاربرد : استفاده در بسته بندی ها توسط چسب های پهن
چسب-کش-مشتی-فلزی-ابزار-چسب
_

چسب کش مُشتی فلزی چیست؟

 

دستگاه چسب کش مُشتی فلزی وسیله ای است جهت نگهداشتن چسب که بتوان از طریق آن لوازمی از قبیل (کارتن،اجناس و…) را به کمک چسب پهن داخل چسب کش بسته بندی کرد. از مزایای دستگاه چسب کش می توان به راحتی،سرعت چسب زدن بیشتر و… اشاره کرد که به چسب کش های دستی و مشتی تقسیم بندی می شوند .

 

از ویژگی های این دستگاه به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • کیفیت بالا
  • کارکردی آسان
  • دارای دسته ای سبک و شیاردار برای جلوگیری از تعریق و خستگی دست
  • همچنین این چسب کش حاوی تیغه ای تیز است که هنگام استفاده به آسانی توسط آن نوار چسب قطع می شود
_

کاربردهای چسب کش چسب پهن

 

بسته بندی انواع لوازم و کارتن ها نیازمند چسب نواری کارتن است ولی استفاده از این نوع چسبها کار دشواری است چرا که پیدا کردن سر چسب معمولا به سختی انجام می شود و از طرف دیگر بریدن چسب نیز همیشه دردسرساز بوده است و نمی توانید یک نفره و بدون کمک کسی کارتن مورد نظرتان را به خوبی بسته بندی کنید به همین دلیل استفاده از دستگاه چسب کش مُشتی می تواند راه حل مناسبی برای افزایش سرعت و دقت کار شما می شود.

از کاربردهای دستگاه چسب کش مُشتی به موارد زیر می توان اشاره نمود: 
  • در فروشگاههای بزرگ و کوچک که بسته بندی انجام میدهند
  • جهت مصارف خانگی در بسته بندی کارتن ها استفاده می شود
_

روش استفاده از دستگاه چسب کش

 

ابتدا چسب نواری بسته بندی یا کاغذی را درون اهرم چسب کش قرار دهید، سپس مقداری از چسب را بیرون بکشید و ببرید، حال دستگاه آماده می باشد تا روی هر سطحی کشیده شود و آن را بچسباند.

_

خرید چسب کش مُشتی فلزی

 

ابزار چسب به گونه ای وسایل اطلاق می شود که استفاده از چسب ها را راحت تر و به افراد در هنگام بکارگیری چسب کمک می کنند. از جمله این وسایل می توان به تفنگ چسب حرارتی، تفنگ چسب آکواریوم و دستگاه چسب کش چسب های 5 سانتی و دستگاه چسب کش مشتی اشاره کرد.

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم انواع مختلف ابزار چسب را در مارک ها و مدل های مختلف با قیمت پایین تر از سایر فروشگاه ها و کیفیتی مناسب به هم وطنان عزیز ارائه می کند. برای خرید ابزار چسب با قیمت ارزان میتوانید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید و کالای مورد نظر خود را بررسی، مقایسه و انتخاب نمائید و لذت خریدی آسان و ارزان را تجربه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما