چسب نواری پهن طرح دار

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب نواری پهن طرح دار
  • ابعاد: در عرض های گوناگون از 1 سانتی متر تا 22 سانتی متر
  • طول : فروش به صورت کیلویی
  • ضخامت : 40 میکرون
  • رنگ: شفاف طرح دار 
چسب-بسته-بندی-طرحدار-عروسکی-شاه-کرم
_

چسب نواری پهن طرح دار و کاربردها

 

نوار چسب پهن برای دانش آموزان، دانشجویان، طراح‌ها و کارمندان اداری همیشه پرمصرف و پرکاربرد است. چسباندن چند برگ کاغذ، بستن تعدادی از وسایل کوچک به هم، چسباندن یک چیز به میز، جلد کردن کتاب و دفتر و صدها کار روزمره دیگر است که نیاز به نوارچسب دارد. به هنگام خرید چسب نواری پهن طرح دار بایستی به کیفیت چسب آن و محکم بودن آن توجه زیادی داشت.

برای بسته‌بندی و آماده کردن یک هدیه استفاده از چسب نواری ضروری است. اگر بخواهید هدیه شما شیک‌تر بسته‌بندی شود باید دو نوع چسب نواری و طرح دار هم داشته باشید. این مدل از چسب پهن بسته بندی ارزان از پرکاربردترین انواع چسب ها می باشند.

 

امروزه در بازار انواع نوارچسب‌ها با اندازه‌ها و جنس‌های مختلف وجود دارد. برای انتخاب یک یا چند نوار چسب مناسب باید مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها را شناخت. عموماً چسب‌های طرح دار به‌صورت رول یا حلقه به فروش می‌رسد. در انواع چسب های لوازم‌التحریر نوارچسب‌ها معمولاً دو اندازه بزرگ و کوچک دارند. نوار چسب های با عرض پهن در صنایع بسته بندی پر کاربرد هستند و نوار چسب های با عرض کم در مصارف خانگی و اداری کاربردی هستند.

چسب پهن طرح دار به دلیل قیمت پایین و کاربردی بودن و طرح زیبای آن در صنایع بسته بندی بسیار پر طرفدار می باشند و بسیاری از کاربران به جای استفاده از چسب های پهن شفاف از این چسب در بسته بندی کارتن ها استفاده می کنند.

_

خرید چسب نواری پهن طرح دار

 

مجموعه شاه کرم یکی از معتبرترین و شناخته ترین مراکز فروش انواع چسب های بسته بندی ،چسب های دوطرفه ،انواع چسب های لوازم التحریر و اداری ، اسید شیشه کاری و چسب های صنعتی اعم از چسب های کنفی , نوار چسب های آلومینیومی , نوار چسب های پارچه ای و نوار چسب های قهوه ای و بوکسلی و انواع چسب های مایع و ابزار چسب در برندهای معتبر آلمانی و چینی با مناسب ترین قیمت ها آماده عرضه و فروش این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری به سراسر کشور می باشد. در تعیین قیمت نوار چسب های بسته بندی نوع برند , کیفیت ، متراژ چسب و ضخامت آن تأثیر گذار است .

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسب برای مصارف صنعتی بسیار پر کاربرد است. جهت خرید چسب بسته بندی پهن طرح دار با فروشگاه شاه کرم تماس گرفته و از خریدی آسان و مطمئن لذت ببرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما