چسب بسته بندی 500 یارد

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب بسته بندی 500 یارد
  • طول: 500 یارد
  • عرض: 48 میلی متر
  • ضخامت : 45 میکرون
  • رنگ: شیشه ای
چسب-بسته-بندی-500-یارد
_

چسب بسته بندی 500 یارد و مزایای آن

چسب بسته‌بندی شفاف یک نوع چسب است که برای بسته‌بندی و درزگیری وسایل و مواد به کار می‌رود. این نوع چسب عموماً شفاف و بدون رنگ است و قابلیت چسباندن به سطوح مختلف را دارد. چسب بسته‌بندی شفاف معمولاً از پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ترفتالات (PET) تهیه می‌شود. این چسب مقاوم در برابر آب، حرارت و UV است و می‌تواند به‌صورت مناسب بر روی مواد مختلفی مانند کاغذ، کارتن، پلاستیک، فلز و غیره چسبیده شود.

نوار چسب های 500 یاردی یا چسب نواری پهن قوی در گروه چسب های بسته بندی قرار دارد که بیشتر در دستگاه های چسب زن اتومات و نیمه اتوماتیک و بسته بندی انواع کارتن های با وزن سنگین و کارتن هایی که دارای کیفیت پایینی هستند به کار می رود و در کارهای سردخانه ای نیز کاربرد دارد.

چسب نواری پهن قابلیت بسته بندی و پلمپ برای انواع کارتن های با وزن بالا را دارد که از لحاظ قدرت کشش و همچنین قدرت چسبندگی و چسبناکی بسیار عالی و بی نظیر است.

چسب پهن نواری دارای قدرت چسبندگی بی نظیری می باشد و همچنین کیفیت چسبندگی چسب شیشه ای 500 یاردی بسیار عالی است به طوریکه مورد توجه رقبای خود در بازار قرار گرفته است. چسب شیشه ای 5 سانتی یک محصول بسیار مطمئن جهت بسته بندی و پلمپ انواع کارتن و محفظه های پلاستیکی و غیره در ابعاد مختلف می باشد که با توجه به ضخامت این محصول، قدرت نگهداری چسب و کشش در برابر کارتن های با وزن سنگین را دارد که یک امتیاز محسوب می شود.

یکی دیگر از مزایای چسب 500 یارد مقاومت و دوام آن در هوای بسیار سرد و نیز هوای گرم می باشد به طوریکه در دمای بالای 50 درجه هرگز حالت چسبندگی خود را از دست نمی دهد.

_

کاربردهای چسب بسته بندی 500 یارد

از چسب بسته‌بندی شفاف در بسته‌بندی و محکام کردن اشیاء مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، می‌توان از آن برای بسته‌بندی جعبه‌ها، کارتن‌ها، بسته‌های محصولات غذایی، شیشه‌ها، کارت‌ها و سایر مواد استفاده کرد. همچنین، در برخی موارد می‌توان از چسب بسته‌بندی شفاف به عنوان یک چسب دوطرفه نیز استفاده کرد. چسب بسته‌بندی شفاف دارای قابلیت چسبندگی بالا و دوام طولانی است و به راحتی می‌توان با آن اشیاء را بسته‌بندی و درزگیری کرد. همچنین، به دلیل شفافیت آن، بسته‌بندی اشیاء با این چسب به طور کامل قابل مشاهده است.

در نهایت، بسته‌بندی با چسب بسته‌بندی شفاف به امنیت و حفاظت اشیاء کمک می‌کند و همچنین در حفظ تمیزی و دوام اشیاء نیز مؤثر است.

یکی دیگر از مزایای چسب 500 یارد مقاومت و دوام آن در هوای بسیار سرد و نیز هوای گرم می باشد به طوریکه در دمای بالای 50 درجه هرگز حالت چسبندگی خود را از دست نمی دهد.

_

خرید چسب بسته بندی 500 یارد

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسب برای مصارف صنعتی بسیار پر کاربرد است. مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه اکثر چسب های صنعتی به هموطنان عزیز است. جهت اطلاع از قیمت چسب بسته بندی 500 یارد با فروشگاه شاه کرم تماس گرفته و از خریدی آسان و مطمئن لذت ببرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما