دستگاه چسب کش

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: دستگاه چسب کش چسب پهن، چسب کش چسب 5 سانتی 
  • کاربرد : مناسب برای چسب های تا پهنای 5 سانتی متر 
دستگاه-چسب-کش ابزار چسب
_

دستگاه چسب کش چیست و کاربردهای آن 

 

دستگاه چسب کش یکی از پرکاربردترین ابزارهای شناخته شده در صنعت بسته بندی می‌باشد که برای مهر و موم سازی انواع بسته بندی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که وسایل مورد نظر خود را در داخل جعبه‌ها و یا کارتن‌های مخصوص بسته بندی قرار دادید، نیاز است تا با استفاده از چسب‌های بسته بندی از مقاومت بسته‌های خود اطمینان یابید.

 

در واقع این موضوع را می‌توان اهمیت استفاده از دستگاه چسب پهن زن معرفی کرد. به عبارت دیگر با توجه به این که برای بسته بندی‌های مختلف مانند کارتن اسباب کشی استفاده از چسب به عنوان نوعی محافظ بسته بندی عمل می‌کند، استفاده از آن به عنوان یک ضرورت شناخته شده است . تا به این وسیله بتوان در مدت زمان لازم برای انجام کار های مربوط به بسته بندی‌ها صرفه جویی کرد.

 

هنگامی که نیاز به بسته بندی کارتن با تعداد پایین باشد استفاده از چسب کشی دستی کارتن گزینه مناسبی است. دو نکته مهم در هنگام خرید دستگاه بسته بندی کارتن وجود دارد:

نکته اول توجه به حجم و ابعاد کارتن هاست که قصد بسته بندی آنها را دارید. در واقع انواع دستگاه چسب زن کارتن دارای محدودیت هایی برای اندازه کارتن بسته بندی هستند.

نکته دوم سرعت بسته بندی کارتن است. در کل برای بالا بردن سرعت و نظم بیشتر در کار نیاز به این دستگاه ها می باشد . خرید انواع دستگاه چسب زنی دستی با کمترین قیمت در فروشگاه چسب صنعتی شاه کرم

_

روش استفاده از دستگاه چسب کش

 

برای کسی که به طور مداوم با چسب های پهن و بسته بندی کار می کند استفاده از این دستگاه یک ضرورت است. این دستگاه به سهولت چسب را به کارتن،مقوا، جعبه یا هر وسیله ای که به آن نیاز دارید می چسباند.

 

یکی از مزایای دستگاه های چسب زن این است که دیگر نیاز چندانی به استفاده از نیروی دست ندارید و به راحتی می توان توسط تیغه ی روی خود دستگاه چسب پهن را برش زد و دیگر نیازی به تیغ و قیچی نیست.

_

خرید دستگاه چسب کش

 

ابزار چسب به گونه ای وسایل اطلاق می شود که استفاده از چسب ها را راحت تر کرده . و به افراد در هنگام بکارگیری چسب کمک می کنند. از جمله این وسایل می توان به تفنگ چسب حرارتی، تفنگ چسب آکواریوم و دستگاه چسب کش چسب های 5 سانتی و دستگاه چسب کش مشتی اشاره کرد.

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم انواع مختلف ابزار چسب را در مارک ها و مدل های مختلف با قیمت پایین تر از سایر فروشگاه ها و کیفیتی مناسب به هم وطنان عزیز ارائه می کند. برای خرید ابزار چسب با قیمت ارزان میتوانید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید و کالای مورد نظر خود را بررسی، مقایسه و انتخاب نمائید و لذت خریدی آسان و ارزان را تجربه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما