پمپ چسب پلی اورتان یا گان چسب پلی یورتان

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: گان چسب پلی اورتان، دستگاه چسب سوسیسی ، پمپ چسب پلی اورتان
پمپ-چسب-سوسیسی-فاینال
_

گان چسب پلی اورتان سوسیسی چیست؟

 

برای استفاده راحت تر از چسب‌های پلی اورتان سوسیسی وسیله‌ای به نام گان تزریق چسب یا پمپ چسب طراحی‌شده است که موجب استفاده آسان و سریع تر این چسب می شود . این تفنگ ها به شکلی طراحی و ساخته شده اند که به راحتی امکان استفاده از چسب های سوسیسی 600 میل را دارند .و در زمان اعمال کردن، چسب ها صدمه نمی بینند.

 

بدنه آلومینیومی پمپ چسب پلی یورتان باعث سبک تر شدن و راحتی در استفاده می شود، گان چسب پلی اورتان به شما کمک می کند تا به آسانی شکاف ها و درزها را به صورت یکنواخت پر کرده و درزگیری کنید . این بدنه ی آلومینیومی در طراحی دستگاه چسب سوسیسی باعث شده که وزن آن کاهش یافته و بدون احساس خستگی در مدت زمان طولانی قابل استفاده باشد .

 

به دلیل مکانیسم ساده‌ای که گان چسب پلی اورتان دارد، هنگام استفاده از آن به مشکلی برنمی‌خورید. کیفیت ساخت بالای آن موجب شده که نسبت به ویسکوزیته با درصد بالا مقاوم باشد و آسیبی به گان نرساند. و از هدر رفتن چسب نیز جلوگیری کند.

 

ویژگی های گان چسب پلی یورتان با کیفیت

 

  • دسته ی فلزی محکم و نشکن
  • مناسب برای چسب های با ویسکوزیته بالا
  • بدنه ی فلزی مقاوم در برابر ضربه و خراش
  • مکانیزم راحت و آسان
  • طراحی دسته ی ارگونومیک و بسیار مقاوم تا در هنگام استفاده دست راحت باشد
  • بدنه آلومینیومی و بسیار سبک جهت استفاده در آب و هوای رطوبتی
  • سرپیچ فلزی و چدنی که بسیار مقاوم است و در زمان زمین خوردن، نمی شکند
  • با کیفیت بالا برای استفاده درازمدت
  • پین فلزی سر تفنگ سوئیسی سبب می شود در زمان اعمال چسب های پلی اورتان خودرویی مخصوص شیشه اتومبیل، چسب به راحتی خارج شود.

 

کاربردهای پمپ چسب پلی اورتان سوسیسی 

 

  • استفاده در چسباندن فایبر سمنت برد
  • در ساندویچ پنل
  • کارهای ساختمانی و صنعت ساخت و ساز ، سازه های بتنی و آلومینیومی
  • در صنعت خودرو ، نصب شیشه اتومبیل و …
_

روش استفاده از دستگاه چسب پلی اورتان سوسیسی 

 

برای پایین آوردن کامل میله پیستون ، شصت خود را بر روی ماشه ی پیستون قرار دهید و چسب پلی اورتان را در محفظه ی تزریق بگذارید .پس از آن چسب پلی اورتانی که در تفنگ قرار داده اید را حدود 10 الی 15 سانت بیرون آورده ، سپس گیره ای که به سر چسب وصل شده را بریده و قیف پلاستیکی را به قسمت بریده شده چسبانده و داخل تفنگ بگذارید .

 

حال نگهدارنده ی فلزی تفنگ چسب پلی اورتان فاینال را بسته و حال چسب پلی اورتان آماده ی تزریق به سطح مورد نظر است .نکته مهمی که موقع استفاده از چسب پلی اورتان فاینال با استفاده از گان تزریق چسب پلی اورتان بایستی به آن دقت کرد آن است که پس از اتمام کار ماشه خلاص کردن پیستون را فشار داده تا فشار وارد بر پیستون بر روی چسب خارج شده و از هدر رفتن چسب جلوگیری شود.

گان-چسب-پلی-اورتان سوسیسی
_

قیمت گان چسب پلی اورتان سوسیسی 

 

مهم‌ترین ویژگی این چسب قیمت ارزان دستگاه گان چسب پلی اورتان است. از دیگر ویژگی های خوب این چسب این است که استفاده از آن‌ها خیلی ساده است و نیاز به دوره و تخصص خاصی ندارد. بنابراین شما با هر سطح از دانش و اطلاعاتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

برای خرید ارزان ترین پمپ چسب سوسیسی با ما تماس بگیرید.

_

خرید چسب تفنگی 

 

ابزار چسب به گونه ای وسایل اطلاق می شود که استفاده از چسب ها را راحت تر کرده; و به افراد در هنگام بکارگیری چسب کمک می کنند. از جمله این وسایل می توان به تفنگ چسب حرارتی، تفنگ چسب آکواریوم و دستگاه چسب کش چسب های 5 سانتی و دستگاه چسب کش مشتی اشاره کرد.

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم انواع مختلف ابزار چسب را در مارک ها و مدل های مختلف با قیمت پایین تر از سایر فروشگاه ها و کیفیتی مناسب به هم وطنان عزیز ارائه می کند. برای خرید ابزار چسب با قیمت ارزان میتوانید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید و کالای مورد نظر خود را بررسی، مقایسه و انتخاب نمائید و لذت خریدی آسان و ارزان را تجربه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما