چسب کاغذی فرانسوی

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب یک طرفه تحریر کاغذی فرانسوی 
  • ابعاد: عرض 1 سانت ، 2 سانت ، 2.5 سانت و 5 سانت 
  • طول : 45 متر 
  • ضخامت : 160 میکرون
  • رنگ: سفید 
  • جنس : کاغذی
چسب تحریر کاغذی فرانسوی شاه کرم
_

چسب کاغذی تحریر فرانسوی چیست؟

 

چسب کاغذی فرانسوی یکی از پرکاربردترین و پرمصر‌ف‌ترین انواع مدل‌های چسب اداری و لوازم التحریر محسوب می‌شود. چسب‌های کاغذی به علت کاربرد کاغذ به عنوان جز اصلی در ساختار آنها سبک بوده و قدرت چسبندگی بالایی ندارند. به همین دلیل بیشتر برای کاربردهای موقتی به کار می‌روند.

 

چسب تحریر چیست ؟

این چسب‌ها از ترکیب یک لایه کاغذی و چسب به دست می‌آیند. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که چسب‌های کاغذی را نشناسد. چسب کاغذی کاربردهای گسترده‌ای مانند بیمارستانی، هنری، دکوراسیون و … دارند. البته بیشترین کاربرد آن در زندگی روزمره بسته‌بندی کارتن‌ها در هنگام اسباب‌کشی یا بسته‌بندی‌های مختلف و برای انواع کارهای هنری است.

_

کاربردهای چسب کاغذی فرانسوی 

 

از کاربردهای چسب کاغذی تحریر می‌توان به کاربرد آن‌ها در زمینه هنری و نقاشی اشاره کرد. به عنوان مثال نقاش‌ها برای جدا کردن رنگ‌‌ها در نقاشی‌های هنری، نقاشی روی تخته شاسی، جلوگیری از پخش شدن و پاشیدن رنگ بر روی نقاط دیگر نقاشی، نگه داشتن کاغذ طراحی روی تخته شاسی و غیره از این نوع چسب استفاده می‌‌کنند. دانشجویان هنر و معماری به خوبی با این نوع چسب و کاربرد آن آشنایی دارند.

 

استفاده از انواع چسب کاغذی در ساخت کاردستی یا ماکت توسط کودکان استفاده می‌شود و در مصارف خانگی همه ما کاربرد زیادی دارد. البته استفاده از چسب کاغذی در صنایع نیز اتفاق می‌افتد. انعطاف، سرعت و راحتی در مصرف، مقاومت و دوام، ماندگاری چسب و تنوع بالای مدل‌های چسب کاغذی باعث می‌شود کاربرد آن به شکلی که گفتیم توسعه یافته باشد.

 

از دیگر کاربردهای چسب کاغذی زمانی است که مثلا شما کارتن یا بسته‌ای را بسته‌ بندی می کنید، حتما این نوع از چسب‌ها را مشاهده کرده‌اید. علاوه بر آن، از دیگر کاربرد‌های چسب‌های کاغذی می‌توان به کاربرد آنها در امور مختلف در دکوراسیون داخلی مانند صنایع مبل سازی، نقاشی اتومبیل و هواپیما، کارخانه‌های تولید کننده لوازم خانگی و … اشاره کرد.

_

روش استفاده از چسب کاغذی فرانسوی

 

برای مصرف چسب تحریر کاغذی باید زیر کار خشک و عاری ازهرگونه آلودگی باشد قبل از چسباندن چسب محل اتصال را تمیز کرده و اگر از قبل چسبی درآنجا وجود دارد پاک و تمیز و خشک کنید، سپس مقدار مناسبی از چسب کاغذی را برداشته و اتصال را انجام دهید.

_

خرید چسب کاغذی تحریر 

 

چسب کاغذی فرانسوی یکی از انواع چسب‌های تحریر است که در موارد مختلف برای کاربردهای متنوع به کار می‌رود. با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسبهاست که امروزه در هر خانه و محل کاری حتما از چسب های تحریر استفاده می شود .

 

چسب های کاغذی بر اساس میزان چسبندگی و همچنین کاربری و جنسش به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود. شما می‌توانید با توجه به انتظار و نیازتان چسب کاغذی مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید چسب کاغذی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان هستید، میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه چسب صنعتی شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما