چسب های که وجود آن ها در خانه الزامی است

_

امروزه همه‌ی ما در محل کار و یا در منزل از انواع چسب‌ها برای موارد مختلف استفاده می‌کنیم . چسب‌ها کاربرد های زیادی در اصناف مختلف دارند. همان طور که همه ما از چسب ها آشنایت داریم اما انواع چسب و عملکرد آن ها متفاوت و زیاد است.  بزای همین ما یک لیستی تهیه کردیم تا انواع و عملکرد یک سری چسب ها رو به شما معرفی کنیم

پاک-کردن-چسب-از-روی-ماشین
چسب قطره ای

ممکنه برای شما هم پیش آمده باشد که با اعضای خانواده درحال تمیز و مرتب کردن منزل خود هستيد که ناگهان یکی از وسیله ی کوچک قیمتی و ارزشمند که درحال گردگیری آن هستید از دست شما رها شده و دچار شکستگی می‌شود، چاره‌ی کار چیست؟  کافی‌ست تا از یک چسب قطره ای برای چسباندن آن استفاده کنید ‌و از  ترمیم شده  آن موردی که آسیب دیده بود لذت ببرید و شاهد آن می شوید  که مانند روز اول شده . چسب قطره ای چسبی بادوام و باكيفيت است که وجود آن در هر منزلی واجب و ضروری است. یکی از ویژگی‌های این چسب که آن را از سایر چسب‌ها متمایز می‌کند سرعت چسبندگی آن است و همین امر باعث می‌شود تا چسب قطره ای انتخاب مناسبی نسبت به چسب‌های ديگر باشد.

چسب آکواریوم

وقتی که نشتی وان حمام، سینک‌های دستشویی و ظرفشویی مشکل های آن ها برطرف نشدن، ممکن است از یک مشکل کوچک به یک معضل بزرگ تبدیل شود. برطرف کردن این مشکلات گاهی می‌توان بسیار وقت‌گیر و پرهزینه باشد. در رابطه با این موضوع، چسب آکواریوم سریع‌ترین و به صرفه‌ترین راه‌حل برای حل این مشکل است. این چسب نه تنها برای آب‌بندی بلکه برای درزگیری بسیاری از در‌ها و پنجره‌ها مناسب است و می‌تواند شما را از هزینه‌های زیاد تعویض در و پنجره و یا حتی وان و سینک نجات دهد. چسب آکواریوم یك درزگیر فوق العاده قدرتمند است که نفوذ آب را به نقاط مورد نظر غیرممکن می‌کند.

چسب 123

گاهی وقت ها ممکن است تصور کنید که برای ترمیم و تعمیر هر وسیله آسیب دیده باید از چسب مخصوص آن استفاده کنید.  اما این اشتباه است، داشتن ده‌ها نوع چسب متفاوت در منزل می‌تواند هزینه‌بر باشد. شما با داشتن چسب يك دو سه می‌توانید از داشتن بسیاری از چسب‌ها در منزل و یا محل کار خود بی‌نیاز شوید. این چسب شامل یک چسب مایع و یک اسپری چسب می‌باشد، قابلیت چسباندن بسیاری از وسایل حتی با وزن بالا را دارد.

(با اين حال چسب 123 هميشه كارايی لازم را نخواهد داشت و برخی سطوح خاص هستند كه برای چسباندنشان حتما بايد از چسب مخصوص آن سطوح استفاده شود)

جسب نواری
همان طور که از اسم محصول پیدا است چسب نواری در هر خانه و یا محل کار پیدا می شود مورد نیاز خواهد بود. این چسب در اندازه‌ها و طرح‌های متفاوت، به ما در بسته‌بندی کارتن و جعبه‌های بزرگ و چسباندن وسایل برای کوتاه مدت کمک می‌کند. از چسب‌های نواری طرح‌دار می‌توانید در تزیین کردن دفتر و کتاب و یا جعبه‌های کادو نیز استفاده کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما