پاک کردن چسب از روی ماشین

_

چسب‌ها کاربرد های زیادی در اصناف مختلف دارند. یکی از اصنافی که استفاده از چسب بالایی دارند صنعت خودروسازی می‌باشد.
در بسیاری از مواقع چسب‌ها یکی از بدترین مواد برای کار با رنگ اتومبیل هستند و پاک کردن آن‌ها از روی ماشین باعث از بین رفتن رنگ اتومبیل می شوند. بنابرین ممکن است بعد از حذف آن از روی اتومبیل رنگ اتومبیل از بین برود و نیاز نیاز به رنگ کاری دوباره خودرو باشد.

همانطور که هر صنفی سعی می کند از بهترین چسب با بهترین کیفیت استفاده کند، در بعضی مواقع همین ویژگی خوب محصول برای زمانی که به هر دلیلی بخواهیم چسب یا استیکر را از روی ماشین پاک کنیم ما را با مشکل روبه رو می‌کند.

وقتی صحبت از استیکرها و برچسب‌ها می‌شود خلاص شدن از شر بقایای استیکر و چسب فوق‌العاده آزاردهنده تر و خسته کننده تر از برداشتن برچسب است. مردم اغلب از چسب باکیفیت برای چسباندن برچسب روی ماشین خود استفاده می کنند زیرا چسبندگی بیشتری دارد و باعث می‌شود که برچسب‌ها برای مدت طولانی روی سطح فلزی ماشین بمانند. با این حال، اغلب پس از برداشتن برچسب‌ها، حذف کامل چسب دشوار است.

پاک-کردن-چسب-از-روی-ماشین

اگر به اشتباه چسب روی ماشین ریخته شود همین مسئله پیش می‌آید.شایان به ذکر است که در مواقعی روش درست برداشتن برچسب مهمتر از پاک کردن بقایای برچسب روی بدنه هست چرا که اگر شما برچسب را با دقت و به درستی از بدنه جدا نکنید باعث برداشتن همزمان رنگ ماشین می‌شود و به رنگ خودرو آسیب می‌رساند.

روش های پاک کردن چسب

ما در این مقاله شما را با نکاتی برای پاک کردن چسب از روی بدنه اتومبیل و همچنین پاک کردن چسب از قسمت های دیگر اتومبیل آشنا می‌کنیم.

استفاده از آب و صابون

در ابتدا سعی کنید قسمت چسبی شده را با آب و صابون بشورید چرا که هرچقدر چسب بیشتر در معرض هوا قرار بگیرد باعث چسبیدن گرد و خاک بیشتری به چسب می شود و ظاهری بد به ماشین می‌دهد.

استفاده از گرما و حرارت

چسب را گرم کنید. این باعث می شود چسب نرم تر و کار با آن آسان تر شود. می توانید سشوار را روی داغ‌ترین حالت قرار دهید یا از تفنگ حرارتی استفاده کنید، اما مراقب باشید که پوشش شفاف رنگ را بیش از حد گرم نکنید.
با استفاده از شی نسبتا تیز مثل کارت بانکی یا کاردک چسب را خراش دهید. کارت را 45 درجه به سمت سطح کج نگه دارید و آن را به طور مکرر داخل چسب بلغزانید تا چسب شل شود.

استفاده از نفت سفید
شما همچنین می توانید از نفت سفید استفاده کنید، اما برای اطمینان بهتر، ابتدا آن را روی یک ناحیه نامرئی از رنگ، به عنوان مثال، زیر کاپوت یا زیر درب صندوق، آزمایش کنید.

استفاده از روغن
یکی دیگر از روش‌هایی که ممکن است تاثیر داشته باشد استفاده از روغن ، به ویژه روغن آفتاب گردان است.
برای این کار مقداری از روغن را به همراه مواد شوینده ظرفشویی روی یک پارچه مرطوب معمولی ریخته و به آرامی روی سطح بمالید.

توجه!
تحت هیچ شرایطی نباید از مواد ساینده استفاده شود. آثار چسب را از بین می برند، اما با آنها رنگ خودرو نیز از بین می‌رود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما