چسب دوطرفه نخدار Tesa

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب دو طرفه نخدار (مسلح) Tesa  
  • ابعاد: عرض ۱۰۲ سانت مفید (چسب دار)
  • طول :  ۵۰۰ متر
  • ضخامت : 80 میکرون
  • رنگ: شفاف (بی رنگ) ، رنگ کاغذ خردلی 
  • ماده چسبناک : اکرلیک شفاف  
چسب-دوطرفه-نخدار-tesa-شاه-کرم
_

چسب دوطرفه نخدار Tesa چیست؟

 

چسب دو طرفه نخدار یا مسلح Tesa تسا به چسب های نواری دوطرفه ای گفته میشود که جهت بالا بردن استحکام و مقاومت در تنشهای کششیِ چسب از نخ هایی با جنس پلی استر که به صورت تار و پود میباشند درون آن استفاده میشود. این چسب های دوطرفه نخ دار یا مسلح تسا بیشتر در صنایع خودرو، لوازم خانگی و تأسیسات مکانیکی برای چسبدار کردن عایقهای الاستومریک و انواع فوم و ابر و اسفنج استفاده می گردد.

نوع ماده ی چسبناکِ این محصول، Solvent Acrylic بوده که توسط یک لایه کاغذ (لاینر) خردلی رنگ سیلیکونی با گرماژ نسبتا بالا محافظت میگردد. این چسب با قدرت چسبندگی بالا مناسب موارد زیر می باشد :

  • برای چسباندن پلی اتیلن
  • جهت چسباندن OPP
  • برای چسباندن پارچه
  • جهت چسباندن الیاف
  • برای چسباندن عایق های حرارتی و برودتی
  • جهت چسباندن فوم های حرارتی و برودتی و غیره
_

کاربردهای چسب دوطرفه نخدار Tesa

 

چسب دوطرفه نخدار Tesa کاربردهای بسیار زیادی در صنایعی مختلفی مانند خودروسازی، لوازم خانگی، بسته بندی و فوم های حرارتی و برودتی دارد.

_

روش استفاده از چسب دوطرفه نخدار Tesa

 

برای مصرف چسب دوطرفه نخدار Tesa باید زیر کار خشک و عاری ازهرگونه آلودگی باشد قبل از چسباندن چسب محل اتصال را تمیز کرده و اگر از قبل چسبی درآنجا وجود دارد پاک و تمیز و خشک کنید، سپس مقدار مناسبی از چسب دوطرفه نخدار تسا را برداشته و اتصال را انجام دهید و پس از اطمینان از مناسب بودن محل اتصال کمی دو جنس را به همدیگر فشار دهید.

_

چگونه می توان چسب دو طرفه نخدار را در عرض مورد نیاز تهیه نمود؟

 

برای تهیه چسب های نواری دوطرفه نخدار تسا در عرض های مورد نیاز از ماشین برش مخصوص استفاده می کنند. به همین منظور ابتدا جامبو رول ها را رول به رول می کنند، یعنی ابتدا از متراژ آنها که عمدتا ۵۰۰ متر میباشد، به رولهایی با متراژ ۵۰ یا ۱۰۰ متر تبدیل میشوند و سپس به وسیله ماشین برش ( Slitter Cutting ) در عرض های دلخواه برش می دهند.

جهت خرید چسب های نواری دوطرفه نخدار تسا در عرض های مورد نیاز خود می توانید ابعاد مورد نظرتان را به ما سفارش دهید. و ما در اسرع وقت نسبت به برش ، بسته بندی آن اقدام می نمائیم.

_

خرید چسب دوطرفه نخدار Tesa

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسب است که امروزه برای اکثر اتصالات از جنس های مختلف از این چسب استفاده میشود‌. جهت خرید چسب دو طرفه مسلح نخدار در تهران و اطلاع از قیمت چسب دوطرفه نخ دار میتوانید یا به فروشگاه چسب شاه کرم مراجعه نمایید و یا با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته به صورت تلفنی محصول خود را سفارش داده تا ما در اسرع وقت ، این محصول را برای شما ارسال نماییم . برای هم وطنان شهرستان نیز در سریع ترین زمان این محصول ارسال می گردد.

یکی از شرکت های تولید کننده چسب دوطرفه شرکت Tesa میباشد که با تکنولوژی روز آلمان انواع چسبهای دوطرفه قوی را تولید میکند که مجموعه چسب صنعتی شاهکرم مفتخر به ارائه اکثر چسبهای نواری این شرکت به هموطنان عزیز است. مجموعه شاه کرم ارائه دهنده انواع چسب های دوطرفه ، چسب های صنعتی ، چسب های بسته بندی ، چسب های مایع و ابزار چسب ، مفتخر به ارائه چسب دوطرفه نخدار تسا با قیمت ارزان به هموطنان عزیز است

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما