چسب دوطرفه آنیونی

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب دو طرفه آنیونی 
  • ابعاد: عرض از 20 سانتی متر تا 120 سانتی متر
  • فروش به صورت کیلویی 
  • ضخامت : 25 میکرون
  • رنگ کاغذ سفید و رنگ چسب شفاف
چسب-آنیونی
_

چسب دو طرفه آنیونی چیست؟

 

چسب دو طرفه آنیونی چسبی بدون کری یر بوده و ضخامت آنها با توجه به مقدار چسب کوت شده روی لاینر مشخص می گردد.این چسب ها ایده آل برای لمینه کردن روی فوم های PU, PE, PVC, EVA و همچنین فوم های EPDM, CR, NBR و غیره می باشند.

فوم پشت چسب دار آنیونی از نظر قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به سایر چسب های زنده است.

_

خرید چسب دوطرفه آنیونی

 

مجموعه شاه کرم یکی از معتبرترین و شناخته ترین مراکز فروش انواع چسب های بسته بندی ،چسب های دوطرفه ،انواع چسب های لوازم التحریر و اداری ، اسید شیشه کاری ، چسب های صنعتی ، انواع چسب های مایع و ابزار چسب در برندهای معتبر آلمانی و چینی با مناسب ترین قیمت ها آماده عرضه و فروش این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری به سراسر کشور می باشد.

در تعیین قیمت چسب های دوطرفه نوع برند ،میزان چسبندگی ،کاربری ،کیفیت ، متراژ چسب و ضخامت آن تأثیر گذار است . شما می‌توانید با توجه به انتظار و نیازتان چسب دوطرفه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این محصول است که امروزه برای پیوند زدن دو شی با متریال مختلف، به جای جوش دادن و سوراخ کردن ابزارها و استفاده از میخ و پیچ و پرچ و دریل کاری از فوم های دوطرفه استفاده میشود‌. اگر به دنبال خرید چسب دوطرفه با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان هستید، میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه چسب صنعتی شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما