چسب دوطرفه متال – مخصوص آهن

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب دو طرفه متال (چسب آهن
  • ابعاد: عرض 3 سانت 
  • طول : 50 متر 
  • ضخامت : 600 میکرون
  • رنگ: طوسی ، رنگ لاینر آبی کاربنی 
چسب-دوطرفه-متال-شاه-کرم
_

چسب دوطرفه متال چیست؟

 

چسب دوطرفه است که از دوطرف آغشته به ماده ی چسبناک باشد و هر دوطرف آن قابل استفاده باشد. این چسبها به دو دسته ی نازک و ضخیم تقسیم می شوند که معمولا برای چسباندن قطعاتی که بین آنها فاصله وجود دارد از نوع ضخیم آنها استفاده میکنند. امروزه شاهد چسبهای قوی مانند چسب دو طرفه متال آهن هستیم که قادر به اتصال شیشه ،فلز،پلاستیک،چوب و…با قدرت چسبندگی بالا هستند. این چسب ها حساس به فشارند و برای اتصال دو شی به هم یا چسباندن ابزار باید مقدار کمی فشار روی آنها آورد تا مولوکولهای چسب فعال شوند.

چسب دوطرفه متال یا چسب آهن به چسبی گفته می شود که در حالت عادی چسبندگی بالایی در تماس با دست ندارد و فقط زمانی چسب آن فعال می شود که برای چسباندن دو قطعه فلزی استفاده گردد.

_

کاربردهای چسب آهن

چسب دوطرفه متال یا آهن برای چسباندن فلزات و به خصوص آهن کاربرد دارد و در صنایع مختلفی استفاده می گردد مانند :

 

  • صنعت خودروسازی
  • آسانسورسازی
  • چسباندن قطعات فلزی مانند استیل به آهن
  • چسباندن قطعات فلزی مانند استیل به استیل و …
_

روش استفاده از چسب دوطرفه متال

 

برای مصرف چسب دو طرفه متال باید زیر کار خشک و عاری ازهرگونه آلودگی باشد قبل از چسباندن محل اتصال را تمیز کرده و اگر از قبل چسبی درآنجا وجود دارد پاک و تمیز و خشک کنید، سپس مقدار مناسبی از چسب دوطرفه متال را برداشته و اتصال را انجام دهید و پس از اطمینان از مناسب بودن محل اتصال کمی دو جنس را به همدیگر فشار دهید.

_

چگونه می توان چسب دو طرفه متال را در عرض مورد نیاز تهیه نمود؟

 

برای تهیه چسب های نواری دوطرفه متال در عرض های مورد نیاز از ماشین برش مخصوص استفاده می کنند. به همین منظور ابتدا جامبو رول ها را رول به رول می کنند، یعنی ابتدا از متراژ آنها که عمدتا ۵۰۰ متر میباشد، به رولهایی با متراژ ۵۰ یا ۱۰۰ متر تبدیل میشوند و سپس به وسیله ماشین برش ( Slitter Cutting ) در عرض های دلخواه برش می دهند.

جهت خرید چسب های نواری متال در عرض های مورد نیاز خود می توانید ابعاد مورد نظرتان را به ما سفارش دهید. و ما در اسرع وقت نسبت به برش ، بسته بندی آن اقدام می نمائیم.

_

خرید چسب آهن

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسب است که امروزه برای اکثر اتصالات از جنس های مختلف از این چسب استفاده میشود‌. جهت خرید چسب متال در تهران و اطلاع از قیمت چسب آهن متال میتوانید یا به فروشگاه چسب شاه کرم مراجعه نمایید و یا با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته به صورت تلفنی محصول خود را سفارش داده تا ما در اسرع وقت ، این محصول را برای شما ارسال نماییم . برای هم وطنان شهرستان نیز در سریع ترین زمان این محصول ارسال می گردد.

مجموعه شاه کرم ارائه دهنده انواع چسب های دوطرفه ، چسب های صنعتی ، چسب های بسته بندی ، چسب های مایع و ابزار چسب ، مفتخر به ارائه چسب دوطرفه  آهن با قیمت ارزان به هموطنان عزیز است

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما