چسب سنباده / ترمز پله

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب سنباده ،ترمز پله، لبه پله، سنباده چسب دار، چسب سنباده نواری
  • ابعاد: عرض 5 سانت 
  • طول : 15 متر
  • ضخامت : 700 میکرون
  • رنگ: زرد، زرد و مشکی، سفید
  • جنس : سنباده ای
چسب سنباده-ای سمباده ای ترمز پله شاه کرم
_

چسب سنباده ای چیست؟

 

ترمز پله یا نوار سنباده ای ای خیلی شبیه به سمباده است. سنباده یا سمباده ورق هایی از جنس کاغذ یا مقوا است که دانه هایی ساینده به کمک چسبی مخصوص و ضد آب ،بر روی آن نصب شده است.

 

کاربرد چسب سمباده در صنعت:

سابیدن انواع چوب و فلزات و گچ از کاربردهای نوار چسب سنباده می باشند .ولی کارایی کلی آن ها ایجاد اصطعکاک است. ترمز پله ی سمباده ای نیز وظیفه ی ایجاد محیط ساینده و ضد لغزش برای تردد را دارد.

 

موارد استفاده سنباده چسبی :

نوار سنباده ای را می توان همان سنباده ی پشت چسب دار دانست که آماده ی نصب و اجرا است و به راحتی در محل مورد نظر ثابت می شود. به دلیل پشت چسبدار بودن ترمز پله سمباده ای ، نباید آن ها را در محیط های بیرونی و در در محل بارش باران و برف قرار داد ، زیرا ممکن است بعد از مدتی سمباده چسب دار از بین برود. ترمز پله در محیط های داخلی منازل مسکونی ، دفاتر و ادارات ، فروشگاه های محلی ، مطب پزشکان ، جداسازی محوطه های کارگاهی و … استفاده می شود.

 

طول نوار سنباده ای:

نوار های سمباده ای به صورت رول های 15 متری و 25 متری و عرض 5 سانتی متری عرضه می گردد.

_

روش چسباندن چسب سنباده

 

برای چسباندن چسب سمباده نواری باید زیر کار خشک و عاری ازهرگونه آلودگی باشد. قبل از چسباندن محل اتصال را تمیز کرده و اگر از قبل چسبی در آنجا وجود دارد پاک و تمیز و خشک کنید.

سپس مقدار مناسبی از چسب سمباده ای را برداشته و اتصال را انجام دهید و پس از اطمینان از مناسب بودن محل اتصال کمی دو جنس را به همدیگر فشار دهید.

_

خرید چسب سنباده ای یا ترمز پله

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه اکثر چسب های سمباده ای به هموطنان عزیز است. جهت خرید چسب سمباده ای در تهران و اطلاع از قیمت چسب سمباده نواری میتوانید یا به فروشگاه چسب شاه کرم مراجعه نمایید و یا با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته به صورت تلفنی محصول خود را سفارش داده تا ما در اسرع وقت ، این محصول را برای شما ارسال نماییم . برای هم وطنان شهرستان نیز در سریع ترین زمان این محصول ارسال می گردد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما