فوم چسبدار یک طرفه

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: فوم چسب دار یک طرفه ، فوم چسبی ، فوم پشت چسبدار 
  • ابعاد: با توجه به درخواست مشتری برش داده می شود
  • ضخامت : نیم میلی متر تا 5 میلی متر 
  • رنگ: سفید و مشکی 
  • جنس : فوم EVA ، فوم PE
فوم-یک-طرفه-صنعتی-کارخانه
_

فوم یک طرفه چیست؟

 

فوم یک طرفه پشت چسب دار که با نام های فوم چسب دار، فوم چسبی نامبرده می شود، در دو نوع فوم یک رو چسب و فوم دو رو چسب دار موجود می باشد. این فوم در صنایع فراوانی کاربرد دارد. همان طور که از نام این محصول پیداست فوم چسبی یک ورق فوم می باشد که یک روی آن با چسب لمینت شده است. چسب مورد استفاده در فوم پشت چسب دار، باید بی بو و دارای چسبندگی بالایی باشد.

از فوم پشت چسبدار جهت عايق کاری قطعات و صنعت خودرو سازی تا صنعتهای کوچک تر برای آب بندی و عايق کاری قطعات استفاده ميشود. از فوم چسبی ميتوان به عنوان عايق حرارتی ، عايق صوتی ، لرزه گير و عايق رطوبت جهت جلوگيری از نفوذ گرد و غبار و خط و خش و بسياری از موارد ديگر استفاده کرد.

 

فوم چسبدار از نظر فوم مورد استفاده و همچنين چسب مصرفی انواع و اقسام بسيار متنوعی دارد که هر صنعت با توجه به نيازش قادر به استفاده از يکی از صدها نوع فوم پشت چسبدار است .  در زير انواع فوم چسبدار از نظر نوع فوم و چسب مصرفی را ذکر ميکنيم:

_

قیمت فوم چسب دار یک طرفه

 

عواملي زيادي وجود دارد كه قيمت فوم پشت چسبدار را تعيین ميكنند. يكي از عوامل مهم در تعیین قیمت فوم چسبدار فرمول تركيب چسب مصرفي و ديگري عدم وجود حفره در فوم است . مجموعه چسب صنعتی شاه کرم با بهره مندي از مناسب ترين فرمول و درصد تركيب چسب و همچنين عدم وجود حفره هاي ريز در فوم ها كه موجب مصرف بيشتر چسب ميشود ، فوم پست چسبدار را با کمترين قيمت و بهترين كيفيت حال حاضر بازار در عرضه ميكند.

_

روش استفاده از فوم یک طرفه

 

برای مصرف فوم یک طرفه باید زیر کار خشک و عاری از هرگونه آلودگی باشد. قبل از چسباندن فوم محل اتصال را تمیز کرده و اگراز قبل چسبی در آنجا وجود دارد پاک و تمیز و خشک کنید. سپس مقدار مناسبی از فوم یک طرفه را برداشته و اتصال را انجام دهید . پس از اطمینان از مناسب بودن محل اتصال کمی دو جنس را به همدیگر فشار دهید.

_

چگونه می توان فوم چسبی را در عرض مورد نیاز تهیه نمود؟

 

برای تهیه فوم های یک طرفه در عرض های مورد نیاز از ماشین برش مخصوص استفاده می کنند و آنها را در ابعاد مورد نیاز مشتریان برش می دهند.

جهت خرید فوم های چسبی یک طرفه و فوم چسبی دوطرفه در عرض های مورد نیاز خود می توانید ابعاد مورد نظرتان را به ما سفارش دهید. و ما در اسرع وقت نسبت به برش ، بسته بندی آن اقدام می نمائیم.

_

خرید فوم یک طرفه

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این فوم هاست که امروزه برای اکثر اتصالات از جنس های مختلف از این فوم ها استفاده میشود‌ که مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه این چسب به هموطنان عزیز است.

شما میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما