نوار چسب پارچه ای سیم کشی خودرو

_

نوار چسب پارچه ای سیم کشی خودرو، چسب سیم کشی خودرو نمدی

_

نوار چسب پارچه ای سیم کشی خودرو چیست؟

 

نوار چسب پارچه ای سیم کشی خودرو از نوع غیر قابل اشتعال می باشد که جهت مهار کردن و حفاظت سیم ها و کابل ها در برابر سایش و حرارت استفاده می شود و بهترین جایگزین نوار چسب برق است . کاربرد اصلی این نوار در خودرو است یکی از مهم ترین بخش کاربردها مرتب کردن و مهار کردن کابل ها در زیر داشبورد ، یا کنسول میانی است همچنین بسیار مفید و عالی برای استفاده در سیستم ضبط و باند ماشین و آمپلی فایر می باشد.

نوار-چسب-سیم-کشی-پارچه-ای-چسب-برق
_

ویژگی های چسب پارچه ای سیم کشی خودرو

 

چسب پارچه ای سیم کشی خودرو یک نوار چسب فوق العاده از جنس پارچه نسوز با عرض ۲ سانتی متر و طول ۱۵ متر از محصولات درجه یک چسب های سیم کشی خودرو می باشد. چسب پارچه ای NANO به دلیل انتخاب درست متریال پارچه ی بکار رفته در آن دارای ویژگی هایی مثل مقاومت در برابر حرارت ، مستحکم بودن پارچه در عین انعطاف پذیری ، چسبندگی بالا و قابلیت نویز گیری است. بر خلاف نوار چسب های برق این نوع چسب کشی در خودرو به شدت به گرما و حرارت مقاوم است و در مرور زمان و روز های گرم شل شدن و تغییر شکل در آن رخ نمی دهد.

چسب پارچه ای مخصوص خودرو ۲ سانت که از جنس پلی اتیلن پارچه ای میباشد. بهترین جایگزین برای چسب برق میباشد زیرا که علاوه بر خاصیت عایق بودن و محافظت از سیم ، از عبور نویز ها نیز جلوگیری میکند که این ویژگی سبب شده تا از آن در سیم کشی و جمع آوری سیم ها در انواع سیستم های صوتی بخصوص در سیستم صوتی خودرو ها بسیار مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که اشاره شد چسب پارچه ای سیم کشی خودرو همزمان با وجود استحکام و مقاومت بالایش شدیداً منعطف است به طوری که نرمی و کیفیت مخمل مانند آن حتی در لمس ساده ی سطح آن به وسیله ی دستان شما احساس خواهد شد.

 

دیگر ویژگی های نوار چسب پارچه ای سیم کشی خودرو

 

  • عمر طولانی و دوام بالا: از دیگر ویژگی های این چسب مخملی در سیم کشی خودرو مقاومت عالی آن در برابر کهنگی است که در مرور زمان خاصیت چسبندگی و استحکام خود را به خوبی حفظ میکند . دوام و ماندگاری چسب پارچه ای Nano شما را از چسب کشی مجدد و تعویض چسب در سیم های دور از دسترس خودرو بی نیاز می کند .
  • مقاومت در برابر رطوبت و آب: ویژگی دیگر این چسب مخصوص سیم کشی خودرو مقاومت در برابر پوسیدگی از جمله در محیط ها و شهر هایی که رطوبت هوا در آنجا بسیار بالاست میباشد . این چسب مخملی سیم کشی خودرو به دلیل بافت مخصوص آن مقاومت بسیار بالایی به آب و رطوبت دارد و مشکل عایق بندی در شهر های شمالی و جنوبی کشورمان را نیز حل خواهد کرد .
  • مقاومت بالا در برار گرما و حرارت: چسب مخملی سیم کشی خودرو محصول هم چنین توانایی خیلی خوبی در برابر گرما دارد که آستانه تحمل آن دمای ۱۵۰ + درجه سانتی گراد است و در صورت گرم شدن ناگهانی محیط ، آسیب ندیده و خراب نمی شود.
نوار-چسب-پارچه-ای-سیم-کشی-خودرو-چسب-نمدی-خودرو-چسب-شاه-کرم
_

کاربردهای های چسب پارچه ای نمدی

 

کاربرد اصلی این نوار چسب در سیم کشی و سازمان دهی سیم های خودرو است یکی از مهم ترین بخش کاربرد چسب نمدی Nano برای تعمیر کاران ، مرتب کردن و مهار کردن کابل ها در زیر داشبورد ، یا کنسول میانی است که به دلیل فراوانی و ازدحام سیم ها و هم چنین تنگ بودن فضا نرمی و انعظاف پذیری چسب عاملی مهمی است که در سهولت و سرعت عمل نقش بسزایی دارد . این نوار چسب به واسطه ی انعطافش مناسب برای استفاده در انواع محیط های تنگ و بسته است . همچنین برای استفاده در سیستم ضبط و باند ماشین و آمپلی فایر بخاطر تمام دلایل ذکر شده از جمله نویز گیر بودن بسیار مفید و کاربردی می باشد.

 

کاربرد این چسب نواری پارچه ای به گونه ای است که از آن به عنوان یک نویز گیر فوق العاده برای سیم ها در سیستم های صوتی و تصویری استفاده میشود. همچنین چسب پارچه ای NANO برای جمع آوری ، مهار کردن و محافظت از کابل ها در برابر سایش و حرارت نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول بسیار مقاوم و همچنین ضد آب است ، عملکرد چسبندگی فوق العاده ای را ارائه می دهد و می تواند برای بسته بندی و برای انجام صنایع دستی استفاده شود.

_

خرید نوار چسب پارچه ای سیم کشی خودرو

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی نوار چسب پارچه ای سیم کشی خودرو مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه آن با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت به هموطنان عزیز می باشد. شما میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید و یا به صورت حضوری جهت خرید از فروشگاه اقدام نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما