درزگیر پنجره و در

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: نوار چسب درزگیر پنجره و در
  • نوع بسته بندی : حلقه ای
  • رنگ : مشکی و طوسی
  • نوع کاربرد : درزگیری کردن
درزگیر پنجره شاه کرم
_

چسب درزگیری پنجره

 

نوار چسب درزگیر به عنوان یکی از بخش‌های مهم در پنجره‌ها محسوب می‌شود. زیرا می‌تواند عایق‌بندی حرارتی و صوتی را به بهترین نحو انجام دهد . این درزگیر ها حتی برای پنجره های دوجداره نیز قابل استفاده می باشند و می‌توانند به عنوان مکمل برای پروفیل‌های upvc مطرح شوند و عایق‌بندی را تکمیل کنند.

نوار‌های درزگیر پنجره از مواد اولیه و متریال مختلفی تولید می‌شوند که کیفیت آن‌ها می‌تواند تعیین‌کننده مقاومت در برابر عواملی همچون تابش مستقیم نور خورشید، دمای زیاد یا کم، اکسیداسیون، فشار‌های محیطی، وزش باد و… باشد. یکی از فاکتور‌های مهم در انتخاب نوع نوار درزگیر قابلیت برگشت به حالت اولیه است. متأسفانه برخی از تولیدکنندگان برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از نوار‌های بی‌کیفیت و ارزان قیمت استفاده می‌کنند که مرور زمان کیفیت خود را از دست می‌دهند. اما برند ” شاه کرم” از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده می‌کند.

_

ویژگی های نوار چسب درزگیر

 

از ویژگی های استفاده از درزگیر پنجره و در می توان به موارد زیر اشاره نمود :

 

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار
    نصب نوار‌های درزگیر در پنجره‌ها سبب می‌شود تا هیچ گونه آلودگی و ذرات معلق وارد فضای داخلی نشود. زندگی در شهر‌های صنعتی یک ایراد بسیار بزرگ دارد که سلامتی افراد را تهدید می‌کند و آن هم آلودگیست. آلودگی‌هایی نظیر گرد و غبار نه تنها مشکلات تنفسی ایجاد می‌کند بلکه برای افرادی که به آسم مبتلا هستند نیز بسیار مضر است. اغلب پزشکان به افراد مبتلا به آسم توصیه می‌کنند از قرار گرفتن در برابر آلودگی هوا پرهیز کنند و یا با خرید درزگیر درب ها و پنجره ها را درزگیری کرده  و تا جای ممکن از مرغوب‌ترین نوع درب و پنجره به منظور جلوگیری از ورود آلودگی به منزل استفاده کنند.
  • مقاومت بسیار بالا
    اگر به هنگام خرید درزگیر ، به درستی انتخاب شود مقاومت بسیار زیادی از لحاظ کششی خواهد داشت. اما این میزان از مقاومت فقط از لحاظ کششی مورد بررسی قرار نمی‌گیرد. بلکه شاهد دوام و عمر طولانی آن در برابر نور خورشید، دمای بسیار زیاد و دمای بسیار پایین نیز هستیم. افرادی که در شهر‌های گرمسیر مانند استان‌های جنوبی کشور زندگی می‌کنند دمای بسیار زیادی را در فصول گرم سال تجربه می‌کنند. قطعاً استفاده از نوار‌های درزگیر در این مناطق علاوه بر جلوگیری از ورود گرما به درون منزل می‌تواند از آب شدن نوار و از بین رفتن خاصیت آن نیز جلوگیری کند.
  • انعطاف‌پذیر
    یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که باید در هنگام خرید درزگیر به آن توجه داشته باشید انعطاف آن هاست. این نوار‌ها باید به سرعت به حالت اولیه خود برگردند در غیر این صورت نشان دهنده بی‌کیفیت بودن آن هاست. برگشت به حالت اولیه می‌تواند عایق‌بندی را به بهترین نحو انجام دهد و از ورود عوامل مزاحم مانند آلودگی، رطوبت و… به فضای داخلی جلوگیری کند.
_

کاربردهای چسب درزگیر پنجره و در

 

نوار چسب درزگیر همانطور که از نامش پیداست برای پر کردن درزهای پنجره و درها به کار می رود. از درزگیر برای مانع شدن از ورود هوا و انواع حشرات به داخل محیط های بسته استفاده می گردد. درزگیر را می توان به دور در، پنجره، دریچه کولر،درب خودرو یا ماشین و… چسباند. نصب و اجرای درزگیر به آسانی انجام می گردد. در پشت درزگیر برچسب وجود دارد، لذا مشتریان در زمان اجرای این محصول برچسب آن را جدا نموده و به محل مورد نظرشان می چسبانند.

نوار چسب های درزگیر در عرض 1.5 سانتی متر و در طول های 4 متری و ضخامت 4 میلی متر عرضه می شود. این محصول بسیار ارزان و به صرفه می باشد.

_

روش استفاده از درزگیر

 

در فصل های پاییز و زمستان، برای بالا بردن دمای منزل و جلوگیری از ورود هوای سرد راه حل های مختلفی وجود دارد مانند استفاده از شومینه، بخاری و سایر وسایل گرمایشی. یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از هدر رفت گرما استفاده از درزگیر در و پنجره می باشد. همچنین در برخی از استان های جنوبی کشور ذرات گرد و غبار و آلودگی هوا نیز موجب شده تا استفاده از درزگیر افزایش یابد.

در و پنجره ها به هنگام باز و بسته شدن ، باعث انتقال هوای سرد زیادی به فضای خانه می شوند و انرژی زیادی به هدر می دهند. با عایق کردن پنجره ها تا حدود زیادی می توان مانع از ورود سوز و سرما ، آلودگی و ذرات گرد و غبار شد.

برای استفاده از درزگیر در پنجره ها ابتدا درزهای قدیمی را پاک کنید و سطح پنجره را با پارچه ای مرطوب تمیز نمایید تا هیچ کونه گرد و خاکی در درزها باقی نماند. سپس صبر کنید تا کاملا خشک شوند . نوار پلاستیکی را از روی درزگیر کنده و درزگیر را بر روی درزها بچسبانید.

_

خرید درزگیر در و پنجره

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم با داشتن تخصص و تجربه ای طولانی در حوزه فروش انواع چسب های صنعتی ، بسته بندی و دو طرفه ، اقدام به تولید و فروش محصولی بسیار پرکاربرد با عنوان چسب درزگیر پنجره و در با کیفیتی بالا و قیمتی ارزان نموده است . جهت خرید درزگیر با کیفیت بالا و ماندگاری با ما تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از قیمت چسب درزگیر پنجره و خرید آن با فروشگاه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما