چسب مایع 123 فاینال Final

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب 123 فاینال ، چسب قطره ای فاینال، چسب فوری
  • وزن : 400 میلی لیتر
  • نوع بسته بندی : اسپری 
  • نوع کاربرد : کاغذ و مقوا , چوب , فلز , چرم و پارچه , کاشی، سرامیک و چینی , بسته‌بندی , مصالح ساختمانی , سنگ
چسب-مایع-123-فاینال-final-شاه-کرم
_

چسب 123 فاینال Final چیست؟

 

چسب ۱۲۳ فاینال Final یکی از پرکاربردترین محصولات در صنایع مختلف بوده که برای مقاصد و مصارف متعددی استفاده می شود. این چسب در ایران به نام های چسب فوری و چسب قطره ای نیز شناخته می شود.یکی از دلایل استفاده از چسب های ۱۲۳، قدرت بالای چسبندگی و غلظت آن می باشد که در بین سایر چسبنده های موجود در بازار یک استثنا به شمار می رود.

 

چسب دو جزئی فینال تولید کشور ترکیه به صورت یک اسپری پاشنده و یک چسب مایع تولید شده و با کیفیت بسیار مناسب و قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه است و برای مواردی استفاده می شود که نیاز به ایجاد اتصالات فوری باشد و مخصوصاً برای چسباندن و تعمیرات سطوح سنگی و چوبی تهیه و تولید شده است.

چسب ام دی اف فاینال از یک چسب مایع سیانو اکریلیت با ویسکوزیته بالا و یک اسپری فعال کننده تشکیل شده است. این نوع چسب قدرت چسبندگی بسیار زیادی دارد و به سرعت می چسبد و در سایز ۴۰۰ میل تهیه شده است.

 

مواد چسب یک دو سه فاینال ساخت ترکیه است و در ایران پر و بسته بندی می شود. قیمت چسب 123 فاینال در بازار نسبت به رقبای خود مناسب تر است و از کیفیت خوبی برخوردار است.

_

کاربردهای چسب قطره ای 123 Final

 

چسب ۱۲۳ فاینال دارای اسپری به حجم ۴۰۰ میلی لیتر و مایع چسب به وزن ۱۰۰ گرم است که یک چسب دو جزئی فوری و بسیار مناسب برای سطوح ام دی اف، چوب، پلاستیک، فلز، لاستیک، چرم، طروف چینی و غیره است. چسب 123 از دسته چسب های فوری محسوب می شود و برای چسباندن های فوری و قوی استفاده می شود.همچنین دارای غلظت بسیار مناسب برای استفاده در سطح های عمودی نیز می باشد.

 

این محصول ساخت کشور ترکیه است و در بازار ایران به چسب ۱۲۳ فینال نیز شناخته می شود. چسب ۱۲۳ فاینال برای سطوح دارای ناهمواری و سخت به دلیل اینکه این چسب در بین این ناهمواری ها نفوذ می کند بسیار مناسب است.

این چسب علیرغم کیفیت بسیار خوبی که دارد قیمت بسیار ارزان تر از سایر چسب های ترکیه ای و بسیار مقرون به صرفه ای دارد و اگه به دنبال یک چسب با کیفیت و ارزان هستید این محصول می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

 

چسب های قطره ای 123 به ویژه برای چسباندن و تعمیرات سطوح سنگی و چوبی تولید شده اند.چسب های 123 برای چسباندن ام دی اف، چوب، الوار، لاستیک، اکثرانواع پلاستیک، چرم و … نیز بسیار مناسب می باشند. کاربرد این چسب ها به خصوص هنگام نیاز به ایجاد اتصالات فوری می باشد.

_

روش استفاده از چسب 123 فاینال Final

 

روش استفاده از چسب 123 فاینال بدین صورت است که در مرحله اول سطح را از هرگونه آلودگی ، روغن و گردغبار با یک دستمال یا یک حلال مناسب پاک کنید . سپس یکی از دو سطح را به مایع چسب 123 اغشته کنید سپس اسپری فعال کننده را به سطح دیگر اسپری نمایید ، بعد از چند ثانیه هر دوسطح را به مدت 15 ثانیه به هم بفشارید حالا یک اتصال قوی ایجاد شده است .

_

نکات ایمنی هنگام استفاده از چسب 123 فاینال Final

 

به هنگام استفاده از چسب 123 فاینال بهتر است به نکات ایمنی زیر توجه داشته باشید:

  • بخاری که از اسپری چسب ایجاد می شود برای سلامتی انسان بسیار مضر است بنابراین تا حد ممکن از استنشاق آن خودداری نمایید .
  • سعی کنید عمل چسب کاری را در یک محیط باز و جایی که تهویه مناسب داشته باشد انجام دهید .
  • یکی از خطرات چسب 123 ، کشیدن سیگار در حین چسباندن شیئ می باشد بنابراین از روشن کردن آتش و یا سیگار خودداری نمایید چرا که این نوع چسب ها قابل اشتعال می باشند .
  • سعی کنید چسب به پوست و یا چشم ، برخورد نکند و اگر چنین اتفاقی افتاد با آب فراوان شستشو دهید .
  • چسب 123 باید در دمای مخصوص نگهداری شود ، از قرار دادن چسب در تابش مستقیم نور خورشید و دما بالای 50 درجه سانتی گراد خودداری شود .
  • اسپری فعال کننده چسب 123 بسیار اشتعال پذیر می باشد . از نگهداری آن در معرض تابش آفتاب یا حرارت خودداری نمایید .
_

خرید چسب 123 فاینال Final

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسبهاست که امروزه برای پیوند زدن دو شی با متریال های مختلف، به جای جوش دادن و سوراخ کردن ابزارها و استفاده از میخ و پیچ و پرچ و دریل کاری از چسب های قطره ای 123 یا فوری استفاده میشود‌ .

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه و فروش عمده اکثر مدل های چسب مایع و قطره ای  با کیفیت بالا و به قیمت مناسب و ارزان در انواع برند های معتبر بازار به صورت تخصصی می باشد. بهترین چسب را با بهترین قیمت از ما بخواهید. شما میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما