چسب اسپری مبل ال فیکس

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب اسپری مبلمان و کالای خواب ، چسب پاششی  
  • رنگ: قرمز . شفاف (بی رنگ)
  • ويسكوزيته در23 درجه سانتی گراد (سانتي پوآز) : 2500 – 500 
  • دانسیته (گرم سانتی متر مکعب) : 1/15 
  • زمان خشك شدن (دقیقه) : 10 – 5
  • وزن : در سه سایز 22 کیلویی، 10 کیلویی ویک کیلویی
چسب اسپری مبل ال فیکس
_

چسب اسپری مبل ال-فیکس

 

چسب اسپری ضد اشتعال ال-فیکس از انواع چسب های صنعتی بوده که در صنایع گوناگون از جمله صنعت مبلمان و کالای خواب مورد استفاده قرار می گیرد.

برند ال-فیکس با دارا بودن کیفیت بسیار عالی ، نامی ممتاز در حوزه صنایع چسب می باشد . این چسب بر پایه حلال بوده که قابلیت اسپری و ضد اشتعالی و ویژگی های کیفی و ظاهری آن باعث شده صنایع مبلمان و تشک سازی به عنوان اولین و تنها انتخاب مشتریان این حوزه باشد .

 

ساختار چسب اسپری قرمز ترکیبی است از انواع پلیمرهای لاستیکی ، رزین های صنعتی و پایدارکننده های که در مخلوطی از حلال ها ترکیب شده . و به دلیل استفاده از نوعی حلال به نام متیلن کلراید در آن غیر قابل اشتعال می باشد.

 

چسب پاششی پارچه ال-فیکس با طراحی ویژه حاوی درصد بالای ماده جامد است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت نه تنها قدرت چسبندگی فوق العاده ای به آن داده بلکه فاقد هرگونه بوی آزار دهنده نیز است.

 

به جهت بهتر دیده شدن چسب در محل پاشش ، رنگ چسب اسپری مبل قرمز می باشد و به این دلیل به چسب اسپری قرمز نیز معروف می باشد. رنگ قرمز داخل چسب اسپری هیچ گونه نقشی در چسباندن اجسام به یکدیگر ندارد. فقط برای اینکه کاربر بتواند محلی را چسب را بروی آن اسپری می کند بهتر ببیند، در این محصول گنجانده شده است.

_

ویژگی های چسب پاششی فوم 

 

از مزایایی چسب اسپری فوم می توان سرعت در زمان چسباندن قطعات، پایداری خوب این محصول و صرفه جویی در زمان را نام برد.

 

و از دیگر مزایای استفاده از چسب اسپری مبلمان و پارچه ، ضد اشتعال بودن آن و بی بو بودن آن می باشد که کاربر می تواند با آسودگی خاطر از این محصول در محل کار خود استفاده کند.

_

کاربردهای چسب اسپری پارچه

 

چسب ال-فیکس را می توان در زمینه های صنایع کالای خواب و مبلمان برای چسباندن مواد مختلف از جمله اسفنج، نمد، چوب، پارچه و … استفاده کرد .

 

به دلیل استفاده از حلال متیلن کلراید در این محصول، به هنگام اسپری کردن چسب حتماً از ماسک استفاده نموده و موارد ایمنی را رعایت نمایید و محلی با تهویه ی مناسب آن را اسپری نمایید.استفاده از دستکش و ماسک مناسب و عینک ضروری است ، از تماس با چشم و پوست خودداری شود.

 

موارد استفاده از چسب اسپری مبلمان (چسب اسپری قرمز)

 

این چسب برای چسباندن سطوح صاف و ناهموار و حفره دار نیز کاربردهای خوبی داشته و می توان با آن اجسامی از جمله انواع فوم، اسفنج، پارچه، چوب، کاغذ، مقوا، نمد، فوم های پلی اتیلن و موارد مشابه را در کمترین زمان بهم چسباند. قابلیت اسپری عالی این چسب باعث شده که بتوان آنرا به راحتی توسط دستگاه های بادی اسپری کرد.

_

روش استفاده از چسب اسپری پارچه

 

برای استفاده از چسب اسپری مبلمان لازم است ابتدا دو روی کار را کاملاً از هرگونه چربی و گرد و غبار پاک کنید و با استفاده از پیستوله های چسب به صورت یکنواخت چسب را به یک قطعه کار اسپری کنید و دو قطعه کار را بلافاصله به یکدیگر بچسبانید . برای داشتن بالاترین میزان چسبندگی بهتر است چسب به هر دو طرف سطح مورد نظر اسپری شود.

 

استفاده از پیستوله ای با نازل (2/5-1/8) و فشار هوا (6-4) بار توصیه می شود و برای اینکه کاربرد این چسب بهتر باشد بهتر است دمای محیط بین 18 درجه سانتی گراد و 35 درجه سانتی گراد باشد.

قطعات چسب زده را پس از اتصال در مقابل گرما قرار ندهید.

_

خرید چسب اسپری 

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم با داشتن تخصص و تجربه ای طولانی در حوزه فروش انواع چسب های صنعتی ، بسته بندی و دو طرفه ، اقدام به فروش محصولی بسیار پرکاربرد با عنوان چسب اسپری مبلمان نموده است .

 

چسب های حرارتی اسپری قرمز یا چسب پاششی مبل با محتوای صد درد صد جامد ، بدون حلال و سازگار با محیط زیست کاربردهای بسیار گسترده ای در صنایع مختلف از جمله کالای خواب ، بسته بندی ، صنایع بهداشتی و مبلمان و … پیدا کرده است.

 

جهت اطلاع از قیمت چسب اسپری مبلمان و خرید آن با فروشگاه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما