چسب های کاغذی فرانسوی و آلمانی Tesa

_

چسب کاغذی آلمانی Tesa

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب یک طرفه کاغذی آلمانی Tesa
  • ابعاد: عرض 5 سانت و 10 سانت
  • طول : 50 متر
  • ضخامت : 160 میکرون
  • رنگ: سفید و قهوه ای
  • جنس : کاغذی
چسب-کاغذی-آلمانی-صنعتی tesa
_

چسب کاغذی آلمانی Tesa چیست؟

 

چسب کاغذی آلمانی تسا Tesa از انواع چسب های نواری می باشد، با این تفاوت که از ترکیب یک رویه کاغذی و چسب به دست می آید.این چسب های کاغذی معمولا به رنگ سفید یا قهوه ای می  باشند که به راحتی بریده می شوند. نوار چسب های کاغذی یا همان adhesive tape ها به دلیل استفاده از کاغذ به عنوان بخش اصلی خود بسیار سبک هستند و قدرت چسبندگی بسیار زیادی ندارند. این قابلیت آن ها را به گزینه های مناسبی برای چسباندن موقتی تبدیل می کند.

 

نوار چسب کاغذی آلمانی تسا برای کاربران خانگی پرکاربردترین چسب می باشد.در ساخت این چسب از کاغذ استفاده می شود یعنی کاغذ ماده اصلی این نوع چسب است. این محصول با توجه به کیفیت مناسبش می تواند یک ابزار مقرون به صرفه برای افرادی باشد که شغل شان مجسمه سازی و نقاشی و ماکت سازی و نقاشی ساختمان است. چسب کاغذی به راحتی به سطوح مختلف می‌چسبد و ماندگاری بالایی دارد. برای چسباندن آن نیازی به حرارت یا امکاناتی خاص نیست و تنها با بریدن مقداری از آن و چسباندن مستقیم می توان نیاز خود را بر طرف کرد.

_

کاربردهای چسب کاغذی آلمانی تسا 

 

چه برای پوشش و محافظت از سطوح داخل خانه و چه در خارج ، برای تعمیر و نگهداری و یا در هنگام بازسازی، ما مجموعه های خاص و متناسب با نوارهای چسب با کیفیت بالا را برای نیازهای مختلف یک نقاش حرفه ای ارائه می دهیم. چسب کاغذی یکی از ابزارهای مهم یک نقاش است.یکی از ویژگی‌های جالب چسب کاغذی تسا خاصیت ضد‌آب بودن آن است، به طوری که اگر آب به لایه‌های آن نفوذ کند، چسب ماندگاری و دوام خود را تا حدود زیادی حفظ می‌کند. بنابراین در امور تعمیر پکیج‌های دیواری یا لوله‌کشی آب نیز می‌توان از چسب کاغذی استفاده کرد.

چسب کاغذی از جمله چسب‌های پرمصرف است که مصارف خانگی زیادی نیز دارد. در بسیاری از موارد کودکان و نوجوانان برای ساخت کاردستی، دست‌سازه‌ها و ماکت‌ها از آن استفاده می‌کنند یا گاهی خانم‌های خانه‌دار برای چسباندن سفره‌ها یا مواردی این چنینی از چسب کاغذی کمک می‌گیرد.

در مقابل چسب کاغذی مصارف صنعتی و غیرخانگی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مصارف عمومی
  • کاربرد در صنعت خودرو
  • استفاده به عنوان یک پوشش هنگام رنگ‌آمیزی
  • لوازم خانگی
  • ایجاد عایق

چسب کاغذی فرانسوی

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب یک طرفه کاغذی فرانسوی 
  • ابعاد: عرض 1 سانت ، 2 سانت ، 2.5 سانت و 5 سانت 
  • طول : 45 متر 
  • ضخامت : 160 میکرون
  • رنگ: سفید 
  • جنس : کاغذی
چسب-کاغذی-فرانسوی-صنعتی
_

چسب کاغذی فرانسوی چیست ؟

 

چسب کاغذی فرانسوی یکی از پرکاربردترین و پرمصر‌ف‌ترین انواع مدل‌های چسب محسوب می‌شود. چسب‌های کاغذی به علت کاربرد کاغذ به عنوان جز اصلی در ساختار آنها سبک بوده و قدرت چسبندگی بالایی ندارند. به همین دلیل بیشتر برای کاربردهای موقتی به کار می‌روند.

 

این چسب‌ها از ترکیب یک لایه کاغذی و چسب به دست می‌آیند. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که چسب‌های کاغذی را نشناسد. چسب کاغذی کاربردهای گسترده‌ای مانند بیمارستانی، هنری، دکوراسیون و … دارند. البته بیشترین کاربرد آن در زندگی روزمره بسته‌بندی کارتن‌ها در هنگام اسباب‌کشی یا بسته‌بندی‌های مختلف و برای انواع کارهای هنری است.

_

کاربردهای چسب کاغذی فرانسوی

 

از کاربردهای چسب کاغذی می‌توان به کاربرد آن‌ها در زمینه هنری و نقاشی اشاره کرد. به عنوان مثال نقاش‌ها برای جدا کردن رنگ‌‌ها در نقاشی‌های هنری، نقاشی روی تخته شاسی، جلوگیری از پخش شدن و پاشیدن رنگ بر روی نقاط دیگر نقاشی، نگه داشتن کاغذ طراحی روی تخته شاسی و غیره از این نوع چسب استفاده می‌‌کنند. دانشجویان هنر و معماری به خوبی با این نوع چسب و کاربرد آن آشنایی دارند.

 

استفاده از انواع چسب کاغذی در ساخت کاردستی یا ماکت توسط کودکان استفاده می‌شود و در مصارف خانگی همه ما کاربرد زیادی دارد. البته استفاده از چسب کاغذی در صنایع نیز اتفاق می‌افتد. انعطاف، سرعت و راحتی در مصرف، مقاومت و دوام، ماندگاری چسب و تنوع بالای مدل‌های چسب کاغذی باعث می‌شود کاربرد آن به شکلی که گفتیم توسعه یافته باشد.

 

از دیگر کاربردهای چسب کاغذی زمانی است که مثلا شما کارتن یا بسته‌ای را بسته‌ بندی می کنید، حتما این نوع از چسب‌ها را مشاهده کرده‌اید. علاوه بر آن، از دیگر کاربرد‌های چسب‌های کاغذی می‌توان به کاربرد آنها در امور مختلف در دکوراسیون داخلی مانند صنایع مبل سازی، نقاشی اتومبیل و هواپیما، کارخانه‌های تولید کننده لوازم خانگی و … اشاره کرد.

_

روش استفاده از چسب های کاغذی

 

برای مصرف چسب های کاغذی باید زیر کار خشک و عاری ازهرگونه آلودگی باشد قبل از چسباندن چسب محل اتصال را تمیز کرده و اگر از قبل چسبی درآنجا وجود دارد پاک و تمیز و خشک کنید، سپس مقدار مناسبی از چسب کاغذی را برداشته و اتصال را انجام دهید و پس از اطمینان از مناسب بودن محل اتصال کمی دو جنس را به همدیگر فشار دهید.

_

خرید چسب کاغذی

 

چسب کاغذی یکی از انواع چسب‌های صنعتی است که در صنایع مختلف برای کاربردهای متنوع به کار می‌رود.  چسب های کاغذی بر اساس میزان چسبندگی و همچنین کاربر و جنسش به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود. حال که با انواع مختلف چسب کاغذی آشنا شدید. شما نیز می‌توانید با توجه به انتظار و نیازتان چسب کاغذی مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید چسب کاغذی به صورت مستقیم از تولید کننده‌ هستید، میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه چسب صنعتی شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه چسب های کاغذی با کیفیت و قیمت مناسب به هموطنان عزیز است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما