نخ آسان بازشو

_

مشخصات فنی

 

  • نام کامل محصول: نخ آسان بازشو
  • جنس : POBB
  • در رنگ های متنوع
  • نوع کاربرد : نخ دربازکن ویفر ، نخ سیگاری ، نخ tear tape ، جهت بسته بندی آدامس و بیسکویت و …
نخ-آسان-باز-شو
_

نخ آسان بازشو

 

نخ آسان بازشو یک نوار چسب باریک است که در صنایع بسته بندی مورد استفاده واقع می شود. این محصول با داشتن کاربردهای نسبتا بسیار در زمینه های مختلفی استفاده می شود. در حالت کلی برای تمام بسته بندی های نایلونی می توان از نخ آسان بازشو بهره مند باشیم. نوار آسان بازشو یا همان tape-Tear یکی از پرمصرف ترین ابزارهایی می باشد که بدون شک تا به امروز در بسیاری از بسته بندی ها آن را مشاهده کرده اید.

 

از پرکاربردترین مصارف این نوار می توان به نخ باریک اطراف سیگار بسته بندی شده اشاره کرد که به منظور باز کردن سیگار ابتدا باید نخ اطراف آن باز شود. افراد سیگاری مطمئنا این محصول و کاربرد آن را به خوبی می دانند. هم چنین اگر شما سیگاری نیستید این محصول را در زمان باز کردن بسته آدامس یا بیسکوییت نیز مشاهده کرده اید. به جرات می توان گفت این ابزار از مهمترین و اصلی ترین عناصر در صنعت بسته بندی محصولات مختلف، به شمار می رود. شما با اندکی فکر کردن می توانید مصرف بیشمار این نوار را در اغلب بسته بندی ها به یاد آورید.

_

ویژگی های نخ آسان باز شو

 

نخ آسان بازشو Easy open از مزیت ها و ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از مهمترین نکات قابل توجه در این راستا می توان گفت فرد با باز کردن این نوار در بسته بندی محصول می تواند تجربه رویارویی با یک پیام تبلیغاتی را داشته باشد. هم چنین امنیت محصول و نام تجاری تولید کننده نیز حفظ می شود. نوارهای آسان بازشو از جنس پلیمری می باشند. در واقع یک پلیمر نازک جهت دار که برای بسته بندی استفاده می شود. وظیفه این نوار، کمک به راحت تر بسته بندی و باز کردن محصولات است.

 

  • با استفاده از نخ آسان بازشو در بسته بندی محصولات می توانید آن را به استانداردهای جهانی نزدیک کنید.
  • استفاده از نوار آسان بازشو سبب افزایش ارزش ریالی محصول می شود.
  • بسته بندی و ظاهری لوکس و شیک به محصولات ارائه می دهد.
  • استفاده از نوارهای آسان بازشو دلیل بر اثبات اصالت محصولات و سخت شدن کار تولید کننده های تقلبی یا زیرزمینی شده است.
  • تاثیر بسیاری در کیفیت محصولات دارد.
  • قابلیت تبلیغات برند و محصولات.
  • قابلیت چاپ در رنگ های مختلف.
  • خاصیت چسبندگی عالی.
  • قادر به چاپ لوگو و طرح های مدنظر.
_

کاربردهای نوار آسان بازشو

 

Easy open یا نوار آسان بازشو با سرعت جمع شدگی بالا طراحی می شود که برای باز کردن این بسته بندی به راحتی و در یک چشم به هم زنی می توانید سلفون دور سیگار را بردارید. از جمله پرکاربردترین مصارف نخ های آسان بازشو می توان به بسته بندی محصولات دخانی اشاره نمود. دخانیات که دربرگیرنده سیگار و تنباکو می باشد در جعبه هایی با ابعاد مختلف قرار داده می شوند. برای بسته بندی این محصولات در دورتادور درب جعبه آنها از نوار های شفاف و رنگی استفاده می شود. ابعاد نخ های استفاده شده برای بسته بندی اطراف درب سیگار 2 میلی متر و برای جعبه های تنباکو نوارهای 6 میلی متر می باشند. اجرای این نوار در بسته بندی ها در حین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار می باشد. هم چنین با استفاده از نخ های آسان بازشو خریداران می توانند محصولات اصلی که برند شرکت مربوطه بر روی نوار چاپ شده، خریداری کنند.

 

نخ آسان بازشو در بسته بندی محصولاتی از جمله سیگار،تنباکو،چایی، شکلات، بیسکویت، آدامس و … مورد استفاده قرار می گیرد. نوارهای استفاده شده در بسته بندی این محصولات اغلب از گروه نوارهای رنگی می باشد. تولیدکنندگان بسیاری که در زمینه تولید مواد غذایی و خشکبار فعالیت دارند با استفاده از نوارهای آسان باز شو یا همان tape-Tear می توانند جذابیت و جلوه خاصی در بسته بندی محصولات خود به وجود آورند. مخصوصا تولیدکنندگانی که قصد صادرات محصولات خود را دارند می توانند با اضافه کردن نخ آسان بازشو اعتبار و اصالت کار خود را حفظ کنند.

_

خرید نوار آسان بازشو

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم با داشتن تخصص و تجربه ای طولانی در حوزه فروش انواع چسب های صنعتی ، بسته بندی و دو طرفه ، اقدام به فروش محصولی بسیار پرکاربرد با عنوان نوار آسان بازشو با کیفیتی بالا و قیمتی ارزان نموده است . جهت خرید نوار آسان باز شو با کیفیت بالا و ماندگاری با ما تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از قیمت نوار آسان بازشو و خرید آن با فروشگاه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما