چسب مونتاژ Final فاینال مدل های تک حجم 280 میلی لیتر

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب مونتاژ Final فاینال مدل های تک حجم 280 میلی لیتر،چسب هیبرید
  • نوع بسته بندی : اسپری
  • وزن : 280 گرم
  • نوع کاربرد : کاشی، سرامیک و چینی، ساختمانی، سنگ، شرایط اضطراری، شیشه، عایق کاری، عمومی، فلز، فولاد، کارگاه، کارگاه ساختمانی، درزگیر، کامپوزیت، لوله‌کشی، مصالح ساختمانی، معدن، معماری، نجاری، پلاستیک، چوب
چسب-مونتاژ-فاینال
_

چسب مونتاژ فاینال

 

چسب مونتاژ فاینال Final یا چسب هیبرید یک چسب پلیمری یک جزئی، با کیفیت بالا و حرفه ای با قدرت چسبندگی بالا و چسبندگی اولیه است. چسب مونتاژ فاینال Final مناسب برای اتصال مصالح ساختمانی سنگین و سبک بدون استفاده از بست ، پیچ و رول پلاک و یا بستن نوار.ویژگی ها: – ضدآب است (قابلیت استفاده در داخل آب) – قابلیت رنگ پذیری – کاهش حجم ندارد – مقاومت بسیارخوب در برابر ا شعه UV – به زیرسازی نیاز ندارد – خاصیت ارتجاعی فوق العاده و قدرت چسبندگی بالا – حلال و سیلیکون و ایزوسیانات ندارد – حلال این محصول الکل و الکل سفید می باشد – سفید رنگ موارد استفاده: – برای مصارف ساختمانی: پنجره، عایق کاری ، اتصالات و درزهای داخلی و خارجی در ساختمان – اتصالات سازه های فلزی و چوبی – نصب و اتصال قطعات پیش ساخته – نمای خارجی، نورگیر و دیوارهای فلزی – چسباندن و اتصال مصالح رایج مانند: سنگ طبیعی،PVC سخت، بتن، چوب ، فلز و….. – مقادیر اضافی درزگیر و وسایل استفاده شده باید در کمتر از ده دقیقه با الکل و الکل سفید پاک شوند. چنانچه درزگیر خشک شود تنها به صورت مکانیکی قابل جدا کردن است.

 

اکثر فوم های عایق پلی یورتانی معمول به شکل زرد رنگ می باشند و در مقابل نور خورشید رنگ پریده می شوند. فوم پلی اورتان با امکان استفاده ی فوق العاده سریع ، بیشترین حد انبساط ، قابل رنگ آمیزی ، قابل استفاده در دمای -40 تا +90 درجه سانتیگراد ، مناسب جهت استفاده فضای داخلی و خارجی منزل می باشد.

_

روش استفاده از چسب مونتاژ

 

با توجه به شکل دو فازی این محصول در داخل قوطی می بایست قبل از مصرف به خوبی تکان داده شود تا بهترین بازدهی را داشته باشد. اسپری فوم پلی اورتان معمولا 12 تا 15ماه تاریخ استفاده بهینه دارد. مقاومت دمایی این نوع از فوم ها معمولا بین-40 تا+80 درجه سانتیگراد می باشد. معمولا زمان خشک شدن اولیه این نوع از فوم ها 6تا15 دقیقه، و زمان خشک شدن نهایی 24 ساعت به طول می انجامد. هنگام کار با این نوع از اسپری ها با توجه به اینکه کاربرد خانگی نیز دارند و به راحتی قابل استفاده می باشند ، می بایست بسیار مراقب بود چون پس از خشک شدن بر روی لباس یا بدن انسان به سختی تمیز می شوند.

_

خرید چسب مونتاژ Final

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم با داشتن تخصص و تجربه ای طولانی در حوزه فروش انواع چسب های صنعتی ، بسته بندی و دو طرفه ، اقدام به فروش محصولی بسیار پرکاربرد با عنوان چسب مونتاژفاینال با کیفیتی بالا و قیمتی ارزان نموده است . جهت خرید چسب اسپری با کیفیت بالا و ماندگاری با ما تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از قیمت چسب مونتاژ Final و خرید آن با فروشگاه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما