چسب سیلیکون آکواریوم فاینال

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب سیلسکون آکواریوم شفاف فاینال Final
  • رنگ: شفاف 
  • درجه تحمل حرارتی : بین 50- درجه سانتی گراد تا 250 درجه سانتی گراد 
چسب-سیلیکون-شفاف-صنعتی-و-کارخانه
_

چسب آکواریوم یا سیلیکون فاینال چیست؟

 

چسب آکواریوم یا همان چسب درزگیر سیلیکونی شفاف، یکی از کاربردی ترین چسب ها در امور عمومی و خانگی، تاسیساتی ، ساختمانی و بعضا صنعتی می باشد.این نوع چسب از سیلیکون ساخته شده و یک عایق بسیار مناسب برای رطوبت می باشد و از نفوذ آب به سطوح زیرین جلوگیری می کند.

 

از ویژگی های مهم چسب آکواریوم، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف،طول عمر و ماندگاری بالا، مقاومت شیمیایی و عایق بودن آن،قدرت چسبندگی بالا به سطوح مختلف و خاصیت الاستیک،ضد قارچ و ضد کپک بودن و عدم رنگ پذیری می باشد.

_

ویژگی ها و کاربردهای چسب آکواریوم فاینال

 

ویژگی مهم دیگر این است که چسب آکواریوم قابلیت استفاده روی اکثر سطوح با جنس مختلف از انواع پلاستیک،سرامیک،کاشی،آلومینیوم،چوب،استیل،pvc،گرانیت،پلکسی و… را دارد. بسیاری از اتصالات می توانند در خانه به وسیله چسب آکواریوم انجام شوند. به همین دلیل این چسب یک وسیله کاربردی و مهم در خانه می باشد.

 

البته اگر از دسته افرادی باشید که به اصطلاح دست به آچار هستند. چسب آکواریوم در کارهای نصب و تعمیراتی بسیار کاربردی می باشد.در واقع بیش تر افراد با این نوع کاربرد چسب آکواریوم آشنا هستند.چسب آکواریوم برای پرکردن درزها،ترک ها،فاصله های بین سطوح مختلف و به خصوص در محیط های مرطوب و… کاربرد دارد. از چسب آکواریوم در زمان نصب پنجره و شیشه، در ساخت آکواریوم، و در محیط های بهداشتی برای درزگیری و در نصب سینک ظرفشویی برای ایجاد عایق رطوبت در سطوح اطراف آن استفاده می شود.

 

از این چسب درزگیر سیلیکونی حتی در واحدهای تولیدی، در ساخت لوازم خانگی مانند یخچال و … نیز استفاده می شود. از چسب آکواریوم در ساخت ربات ها نیز استفاده می شود.
چسب آکواریوم شکلی ژل مانند دارد و به طور رایج در قوطی های استوانه ای و با سری مخروطی بلند و باریک در بازار به فروش می رسد.

_

روش استفاده از چسب آکواریوم

 

بهتر است قبل از اینکه شروع به کار کنید فشار و میزان چسب خروجی را روی یک تکه کاغذ امتحان کنید.چسب باید به صورت روان و نه به صورت قطره ای و شره ای تزریق شود. دستگاه تفنگ چسب آکواریوم را به صورت زاویه دار نسبت به سطح نگه دارید و میزان تزریق چسب با فشار مداوم و یکسان تا آخر کار ادامه داشته باشد و در وسط طول کار قطع نشود.

 

اگر در طول چسب تزریق شده ناهمواری هایی دیده اید می توانید با یک کاردک یا حتی انگشتان خود آن سطوح را صاف کنید.بعدا می توانید انگشت یا کاردک خود را به وسیله آب گرم و صابون بشویید.بعد سریعا چسب نواری که برای مشخص کردن سطح کار چسبانده بودید را بردارید تا در چسب حل نشود و به سطح کار باقی نماند.

 

به طور معمول باید 8 ساعت اجازه دهید تا چسب خشک شود.بهتر است در زمان درزگیری با چسب آکواریوم از ماسک استفاده کنید تا بوی نامطبوع چسب برای شما مشکلی ایجاد نکند.
در صورت نیاز به برداشتن چسب آکواریوم و درزگیر از سطح می توانید از کاتر و کاردک استفاده کنید.

_

خرید چسب آکواریوم فاینال

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسب است که امروزه برای اکثر اتصالات از جنس های مختلف از این چسب استفاده میشود‌ . مجموعه شاه کرم ارائه دهنده انواع چسب های دوطرفه ، چسب های صنعتی ، چسب های بسته بندی ، چسب های مایع و ابزار چسب ، مفتخر به ارائه چسب آکواریوم با قیمت ارزان به هموطنان عزیز است.

 

شما میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما