مزیت های اسپری فوم

_
  1. درزگیری و عایق‌بندی با اسپری فوم پلی یورتان از هدررفت انرژی پیشگیری می‌کند.
  2. می‌توانید بعد از تزریق فوم روی سطح، اضافه آن را با کاتر جدا کنید و با سمباده کشیدن آن را با سایر قسمت‌های سطح هماهنگ کنید. همچنین امکان رنگ کردن فوم وجود دارد.
  3. درزهایی که با اسپری فوم پوشانده می‌شوند، در برابر ورود حشرات موذی، گرد و غبار و ایجاد کپک هم مقاوم هستند.
  4. فوم دوام بالایی دارد و معمولا نیازی به تمدید دوباره نخواهد داشت.
  5. فوم پلی یورتان مانع از ترک خوردن دیوار در اثر چگالش ناشی از اختلاف هوای داخل و خارج ساختمان می‌شود.
  6. اسپری ضد حریق محصولی است که آتش نمی‌گیرد و می‌تواند ۳ الی ۴ ساعت در برابر آتش مقاومت داشته باشد. این فوم‌ها در هنگام آتش‌سوزی تا حدی از پیشروی آتش جلوگیری می‌کند.
  7. درزگیر فوم در برابر تغییرات دمای محیط و آب و هوا مقاومت بالایی دارد.
مزیت-های-اسپری-های-فوم

معایب اسپری فوم

_

برخی از ویژگی‌های این محصول در برخی موارد مشکلاتی برای کاربران ایجاد می‌کنند. مثلا این اسپری‌ها چسبندگی بالایی دارند و نمی‌توان بعد از چسباندن و درزگیری آن‌ها را از سطح جدا کرد. این موضوع زمانی که قصد بازسازی ساختمان را داشته باشید، مشکل ایجاد می‌کند. البته روش‌هایی مثل استفاده از حلال فوم پلی یورتان وجود دارد که مشکل را حل می‌کند.

اگر می‌دانید ترکیبات شیمیایی اسپری فوم چیست، احتمالا از ضررهای آن برای بدن انسان آگاه هستید. اگر در محلی که اسپری فوم استفاده می‌شود، فردی بدون ماسک حضور داشته باشد، دچار مشکلات تنفسی خواهد شد. همچنین در صورتی که فوم با پوست دست یا لباس تماس داشته باشد، به راحتی از روی آن پاک نمی‌شود و حتما باید از حلال مخصوص استفاده کرد.

نکته دیگری که باید درباره معایب اسپری فوم پلی یورتان بدانید این است که رنگ این محصول با قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا بارش باران تغییر می‌کند و ممکن است ظاهر ناخوشایندی برای سطح مورد نظر شما ایجاد کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما