اسید شیشه کاری

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: اسید شیشه کاری، سریشُم گرم، توتخال، سریشُم حیوانی
  • کشور سازنده : ترکیه
اسید-شیشه-کاری-توتخال-شاه-کرم
_

اسید شیشه کاری چیست؟

 

اسید شیشه کاری یا سریشم یا توتخال نوعی چسب طبیعی می باشد که از عناصر گیاهی یا جانوری استخراج می‌گردد. سریشم جانوری یا حیوانی از ضایعات پوست و استخوان حیوانات تهیه می‌شود. این چسب در صنایع گوناگون ازجمله شیشه کاری، ساخت آلات موسیقی، کبریت سازی، رنگ سازی، مهمات‌سازی و صحافی کتاب و غیره کاربرد دارد.

بیشترین کاربرد توتخال یا سریشُم در صنعت شیشه کاری و طراحی بر روی شیشه ها می باشد. شیشه ها از جذاب ترین و هیجان انگیزترین متریال های معماری محسوب می شوند. خواص و ویژگی های این چسب جذاب باعث شد که استفاده از آن در صنعت معماری روز به روز گسترش یابد; و هر روز اشکال جدید از آن طراحی شود.

 

یکی از انواع شیشه که اخیرا بسیار مورد استفاده قرار گرفته و برای طراحی انواع نماهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد; شیشه های اسید شور است. شیشه های اسید شور برای ذوق معماران و طراحانی ساخته شد که به خلق رنگ ها و نقش ها در معماری علاقه ی زیادی دارند; و ایجاد نماهای تحسین برانگیز تخصص اصلی آنها محسوب می شود.

_

کاربردهای اسید شیشه کاری

 

صنعت شیشه امروزه فقط شامل شیشه های ساده و یکنواخت رنگی نیست بلکه با ورود طراحی نوین به این صنعت شاهد شیشه های طرح دار رنگی و سندبلاست هستیم و فرآیند اسید کاری شیشه انجام می شود .

 

شیشه اسیدکاری برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد و خیلی زود مورد توجه فعالان صنعت شیشه و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفت زیرا طراحی شیشه به گونه ای است که هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار خواهد داد ، اسید کاری روی شیشه در واقع مهم ترین بخش در تولید شیشه های استیند گلاس به شمار می رود و بخش اعظمی از زمانبر بودن تولید این نوع شیشه ها مریوط به همین بخش است .شیشه های دکوراتیو به بخش های مختلفی تقسیم می شود که هر یک در قسمتی از ساختمان بکار برده می شود شیشه اسیدکاری به دلیل نمای خاص و متفاوت با استقبال بسیار زیادی از طرف طراحان دکوراسیون داخلی مواجه شده است .

شیشه اسیدکاری شیشه اسیدشور توتخال سریشم
_

روش استفاده از سریشم

برای استفاده از سریشم بر روی شیشه ابتدا بایستی اسید شیشه یا توتخال را پخت تا تبدیل به مایع غلیظی مانند عسل گردد، سپس آنرا بر روی قسمت سندبلاست شده شیشه ریخته و صبر می کنیم تا خشک شود.

اسید کاری شیشه نیز بدین شکل است که ابتدا شیشه با ابعاد مورد برش داده می شود، پس از برشکاری باید طرح اسیدکاری انتخاب شود . در گام آخر شیشه اسیدکاری ، شیشه سندبلاست شده و طرح ایجاد شده روی شیشه حکاکی می شود قابل ذکر است که اسیدکاری روی شیشه توسط دستگاه زمانبر می باشد، بنابراین اسیدکاری روی شیشه کاملا به صورت دستی انجام می شود و طرح مورد نظر با توجه به نحوه پخش شدن اسید روی شیشه ایجاد خواهد شد.

_

خرید اسید شیشه کاری

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه توتخال با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به هموطنان عزیز است. جهت خرید توتخال در تهران و اطلاع از قیمت اسید شیشه کاری یا سریشم میتوانید یا به فروشگاه چسب شاه کرم مراجعه نمایید و یا با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته به صورت تلفنی محصول خود را سفارش داده تا ما در اسرع وقت ، این محصول را برای شما ارسال نماییم . برای هم وطنان شهرستان نیز در سریع ترین زمان این محصول ارسال می گردد.

مجموعه شاه کرم ارائه دهنده انواع چسب های دوطرفه ، چسب های صنعتی ، چسب های بسته بندی ، چسب های مایع و ابزار چسب ، با قیمتی ارزان به هموطنان عزیز است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما