adhesive-tape چسب های بسته بندی

چسب های بسته بندی

_
_

چسب بسته بندی و کاربردهای آن

 

نوار چسب بسته بندی پهن به چسب های عریض گفته می شود. که در عرض های 5 سانتی ، 6 سانتی، 7 سانتی ، 10 سانتی متر تولید و روانه بازار می شود. اصولا چسب های کارتن را به نام های چسب پهن ، چسب کریستال و چسب شیشه ای نیز می شناسند.

 

از مهم ترین ویژگی های این است که یک چسب فشاری قوی به حساب می آیند و بیشترین استفاده ی آنها در چسباندن و پلمپ کارتن های صنایع مواد غذایی و اسباب کشی منزل و اداره است.در این بین انتخاب درست نوار چسب پهن برای چسباندن کارتن و بسته بندی صحیح کارتن یکی از کارهای مهم موقع انتقال و جابجایی کارتنها می باشد. باید توجه کرد که چسباندن کارتن طوری انجام گیرد که موقع انتقال و جابجایی ، کارتن ها باز نشده و هیچ گونه آسیبی به محتویات داخل کارتن وارد نشود.

نکته مهم در چسباندن و بسته بندی کارتن ها استفاده از چسب پهن نواری محکم با چسبندگی متناسب با کارتن می باشد. چرا که اگر از چسب پهن کارتن نامناسب استفاده شود احتمال رها کردن چسب از کارتن و باز شدن کارتن و آسیب دیدن محتویات داخل کارتن می باشد.

 

از آنجایی که امروزه بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی خرید و ارسال محصولات را آسان‌تر کرده‌اند، تعداد بسته‌هایی که به مقصدهای مختلفی می‌روند نیز در حال افزایش است. این بدان معناست که شرکتهای بیشماری به دفعات زیاد بسته ها و کارتنهای ارسالی خود را بسته بندی می کنند و برای این کار به چسب مناسب نیاز دارند. از سویی دیگر به هنگام اسباب کشی برای کارتن ها باید از چسب های مخصوصی استفاده شود که کیفیت و چسبندگی بالاتری به نسبت چسب های پهن معمولی داشته باشند .بدین طریق می توان از ایمن بودن وسایل هنگام اسباب کشی خاطر جمع بود .

این دقیقاً همان جایی است که چسب بسته بندی به کمک ما می آید. ما برای این منظور چسب های بسته بندی با کیفیت و قوی مانند PVC یا PP، نوارهای بسته‌بندی کریستالی شفاف و کاغذی ، چسب های بسته بندی کنفی و چسب های بسته بندی برزنتی فراهم آورده ایم.

_

انواع چسب بسته بندی

_

ویژگی های انواع چسب بسته بندی

 

  • دارای چسبندگی بالا
  • مقاومت شیمیایی در این چسب ها
  • دارای ضخامت و میکرون بالا و مناسب (به راحتی پاره نمیشوند)

برای انتخاب و استفاده نوار چسب بسته بندی مناسب برای کارتن باید به این نکات توجه نمود :

  • ابعاد کارتن
  • وزن کارتن
  • جنس کارتن
  • کیفیت چسبندگی نوار چسب پهن (اصطلاحا میکرون چسب)

انتخاب نوار چسب متناسب با ابعاد ، وزن و جنس کارتن و کیفیت چسبندگی آن جهت بسته بندی کارتن ها بسیار اهمیت دارد.کارتن هایی که جنس آن ها لمینه می باشد چسب به خوبی به آن ها می چسبد و چسب را پس نمی زند در مقابل کارتن هایی که جنس آن ها خوب نمی باشد مثل کارتن های پُرزدار چسب های متوسط به خوبی نمی چسبد. برای این نوع کارتن ها باید از چسب هایی قوی اصطلاحاً با میکرون بالا استفاده کینم تا خوب به کارتن بچسبد و باز نشود.

نتیجه گیری : هر چه ضخامت و میکرون نوار چسب بیشتر باشد کیفیت و چسبندگی چسب نیز بیشتر می شود.

_

کاربردهای انواع چسب های بسته بندی

 

امروزه بیشترین کاربرد چسبهای پهن در مراکز پستی صورت میگیرد زیرا در این جور مکانها ارسال بسته ها به تمام نقاط کشور و حتی به خارج از کشور هم انجام می شود اگر از چسبهای نا مرغوب استفاده شود ممکن است بسته بین راه به اطراف پخش شود پس به دلیل کیفیت و چسبندگی بالا و کیفیت در محکم بودن از چسب مخصوص بسته بندی استفاده می کنند.

_

نکات مهم برای استفاده از چسب های بسته بندی

 

  • نوار چسب های پهن جزء چسب‌های فشاری محسوب می‌شوند. بنابراین هنگام چسب زنی فشار یکسانی بر روی سطح چسب وارد کنید. این کار باعث بهبود و تداوم چسبندگی خواهد شد. به هنگام استفاده از ابزار چسب زن كارتن نیز فشار یکنواخت و قابل تنظیمی را اعمال نمایید.
  • باید توجه داشته باشید که با افزایش وزن و ابعاد و جنس کارتن بایستی از چسب های قوی و ضخامت بالاتری مانند چسب ؟؟؟؟؟ استفاده کنید.
  • در بسته بندی كارتنهایی كه ورق آنها پنج لا یا بیشتر است به چسب های بسیار قوی مانند  ؟؟؟؟ نیاز است.
_

خرید چسب بسته بندی

 

با توجه به کاربری عالی چسب های بسته بندی فروشگاه چسب صنعتی شاه کرم بعنوان یکی از فروشگاه های پخش چسب و مرکز مشاوره و فروش انواع چسب های صنعتی و ساختمانی اقدام به فروش این محصول پر کاربرد نموده .جهت اطلاع از قیمت ها و مشاوره خرید چسب های بسته بندی با فروشگاه شاه کرم تماس حاصل نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما