چسب مایع بل Bel

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب مایع بل bel ، چسب صنعتی مایع بل، چسب کفاشی
  • وزن : قابل عرضه در قوطی های ربعی (250 گرمی) و 1 کیلیویی 
  • جنس : کلروپرن، پلی اورتان و پلی وینیل استات (PVA)  
چسب مایع بل bell شاه کرم
_

چسب مایع بل Bel چیست؟

 

چسب مایع بل bel محصولی صنعتی ، شناخته شده و بسیار مقاوم و سریع است که از ترکیب پلیمرهای لاستیکی، رزین‌های صنعتی و پایدارکننده‌ها که در مخلوطی از حلال‌ها حل شده‌اند تولید می‌شود.پایه پلیمری این چسب، پلی کلروپرن CR می باشد. اتصال ایجاد شده توسط این چسب از مقاومت کششی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

چسب بل در صنایع کفش و چرم، سراجی، خودروسازی، تودوزی خودرو، پوشش‌های کف، مبلمان و لوازم اداری، لاستیک، چوب و روکش های تزیینی، چرم، پی وی سی سخت، اسفنج های لاستیکی نرم، فلز و مواد مصنوعی و به طور کلی برای چسباندن تمام سطوحی که باید با سرعت و استحکام بالا به همدیگر بچسبند کاربرد دارد.

 

زمان خشک شدن چسب مایع بل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بوده و حلال آن تولوئن و به صورت مایع عسلی می‌باشد. این چسب به دور از نور مستقیم و گرما و در ظرف درب بسته، در محیط خشک و خنک (دمای ۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد) به مدت یکسال قابل نگهداری است.

 

گروه صنعتی بل اصل، یکی از بهترین، بزرگترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده چسب در ایران است. این شرکت بیش از نیم قرن تجربه موفق در تولید انواع مختلف چسب صنعتی و خانگی، با بهترین کیفیت را داراست. چسب های تولیدی این شرکت بر پایه کلروپرن، پلی اورتان و پلی وینیل استات (PVA) تولید می گردد.

_

کاربردهای چسب مایع بل Bel

 

چسب صنعتی مایع بل جهت چسباندن طیف گسترده ای از مواد مورد استفاده می گردد. به نوعی یک چسب همه کاره به حساب می آید. در ادامه بخشی از مهمترین کاربرد های این چسب را ملاحظه می نمایید :

  • صنایع کفش و صندل
  • سراجی انواع چرم طبیعی و مصنوعی
  • خودروسازی و نصب تزئینات داخلی
  • تودوزی خودرو
  • روکش‌های پلاستیکی و پارچه ای
  • در صنایع پوشش‌های کف بعنوان چسب موکت و همچنین برای چسباندن انواع کف پوش و پارکت
  • صنایع تولیدی مبلمان و لوازم اداری
  • در مصارف عمومی برای چسباندن انواع فوم، فیبر، نمد، چوب، شیشه،فلز و …
_

روش استفاده از چسب مایع بل Bel

 

برای استفاده از چسب مایع بل بایستی ابتدا سطوح مورد نظر برای چسباندن را کاملا خشک و از هرگونه چربی و گرد و غبار تمیز نمایید.

با استفاده از قلمو و یا هر وسیله‌ی دیگری سطوح مورد نظر را به طور یکنواخت به چسب آغشته نمایید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه جدا از هم نگه دارید تا لایه‌های چسب کمی خشک شوند. حالا دو سطح را با فشار روی هم قرار دهید و کمی صبر کنید تا سطوح کاملا به هم بچسبند. هر چقدر فشار وارد شده به سطوح بیشتر باشد، میزان و قدر چسبندگی هم بیشتر می‌شود.تا زمان تبخیر حلال به چسب استراحت بدهید. (بین ۵ تا ۷ دقیقه بسته به ضخامت چسب)

بهتر است دمای محیط برای نگهداری و کار با چسب بالاتر از ۱۵ درجه سانتیگراد باشد. در دمای زیر ۱۵ درجه سانتیگراد اگر سطوح چسب خورده چسبناک نبودند، می‌توان آن‌ها را توسط حرارت غیر مستقیم فعال نمود و به یکدیگر چسباند.

_

خرید چسب مایع بل Bel

 

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسبهاست که امروزه برای پیوند زدن دو شی با متریال های مختلف، به جای جوش دادن و سوراخ کردن ابزارها و استفاده از میخ و پیچ و پرچ و دریل کاری از چسب مایع بل bel استفاده میشود‌ .

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم مفتخر به ارائه و فروش عمده اکثر مدل های چسب مایع و قطره ای  با کیفیت بالا و به قیمت مناسب و ارزان در انواع برند های معتبر بازار به صورت تخصصی می باشد. بهترین چسب را با بهترین قیمت از ما بخواهید. شما میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما