چسب دوطرفه مشکی لاینر خردلی Tesa

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب دو طرفه مشکی روکش کاغذی سیلیکونی خردلی  
  • ابعاد: عرض مفید (چسبدار) ۱25سانت 
  • طول : جامبو رول ۵۰۰ متر. متراژ کمتر، ۱۰۰ متر و ۵۰ متری
  • ضخامت : 150 میکرون
  • رنگ: مشکی با روکش کاغذ سیلیکون خردلی 
چسب-دوطرفه-مشکی-لاینر-خردلی-tesa
_

معرفی چسب دوطرفه مشکی لاینر خردلی Tesa

 

چسب دوطرفه مشکی لاینر خردلی Tesa نوار چسب دو طرفه مشکی نسبتا ضخیمی است که از یک لایه PVC که دو طرف آن آغشته به چسب اکریلیک میباشد و کاغذ سیلیکون خردلی با گرماژ بالا به عنوان لاینر، تشکیل شده است.

چسب دوطرفه به چسبی گفته میشود که از دوطرف آغشته به ماده ی چسبناک باشد و هر دوطرف آن قابل استفاده باشد. این چسبها به دو دسته ی نازک و ضخیم تقسیم می شوند که معمولا برای چسباندن قطعاتی که بین آنها فاصله وجود دارد از نوع ضخیم آنها استفاده میکنند. امروزه شاهد چسبهای دوطرفه قوی هستیم که قادر به اتصال شیشه ،فلز،پلاستیک،چوب و…با قدرت چسبندگی بالا هستند. چسب های دوطرفه حساس به فشارند و برای اتصال دو شی به هم یا چسباندن ابزار باید مقدار کمی فشار روی آنها آورد تا مولوکولهای چسب فعال شوند.

این چسبها معمولا به شکل رول های بزرگ (جامبو رول) وارد کشور میشوند سپس آنها را بر روی لوله های مختلف در متراژهای مختلف که عموما ۵۰ متری و ۱۰۰ متری میباشد، رله کرده و در عرضهای کوچکتر برش زده و تبدیل به حلقه های کوچکتر کرده وبه دست مصرف کننده میرسانند.

چسب دوطرفه مشکی لاینر خردلی تسا نمونه ای از آنهاست. چسب این محصول مشکی بوده و روکش آن کاغذ خردلی رنگ میباشد که از عرض نیم سانت (۰.۵ سانت) تا عرض ۱۲۴سانتیمتر و طول 50 متر میباشند. البته اندازه های مختلفی از این چسبها وجود دارد.

این چسبها کیفیت بالایی در اتصالات شیشه به شیشه، فلز به فلز، پلاستیک به پلاستیک، چوب و… دارند ، تحمل حرارتی بالای این چسب دوطرفه در صنعت بسیار حائز اهمیت میباشد. آنها میتوانند به تنهایی سطح وسیعی از سطوح را پوشش داده و در برابر رطوبت و برخورد با آب، انواع اسیدها و حلال ها کیفیت خود از دست ندهند.

_

کاربردهای چسب دوطرفه مشکی لاینر خردلی Tesa

 

  • مهرسازی
  • کابرد در صنایع خودروسازی
  • تولیدات لباس و پوشاک
  • اتصالات داخلی لوازم صوتی تصویری
  • کاربرد در صنایع الکترونیکی
  • تولیدات آلبوم عکس
  • تولیدات لوازم بهداشتی
_

روش استفاده از چسب دوطرفه مشکی لاینر خردلی تسا

 

برای مصرف چسب دوطرفه مشکی لاینر خردلی Tesa باید زیر کار خشک و عاری از هرگونه آلودگی باشد قبل از چسباندن چسب محل اتصال را تمیز کرده و اگر از قبل چسبی در آنجا وجود دارد پاک و تمیز و خشک کنید، سپس مقدار مناسبی از چسب دوطرفه مشکی لاینر خردلی را برداشته و اتصال را انجام دهید و پس از اطمینان از مناسب بودن محل اتصال کمی دو جنس را به همدیگر فشار دهید.

_

چگونه می توان چسب دو طرفه را در عرض مورد نیاز تهیه نمود؟

 

برای تهیه چسب های نواری دوطرفه مشکی لاینر خردلی Tesa در عرض های مورد نیاز از ماشین برش مخصوص استفاده می کنند. به همین منظور ابتدا جامبو رول ها را رول به رول می کنند، یعنی ابتدا از متراژ آنها که عمدتا ۵۰۰ متر میباشد، به رولهایی با متراژ ۵۰ یا ۱۰۰ متر تبدیل میشوند . سپس به وسیله ماشین برش ( Slitter Cutting ) در عرض های دلخواه برش می دهند.

جهت خرید چسب های نواری دوطرفه مشکی لاینر خردلی Tesa در عرض مورد نیاز خود می توانید ابعاد مورد نظرتان را به ما سفارش دهید. ما در اسرع وقت نسبت به برش ، بسته بندی آن اقدام می نمائیم.

_

خرید چسب تسا Tesa

 

مجموعه شاه کرم یکی از معتبرترین و شناخته ترین مراکز فروش انواع چسب های بسته بندی ،چسب های دوطرفه ،انواع چسب های لوازم التحریر و اداری ، اسید شیشه کاری ، چسب های صنعتی ، انواع چسب های مایع و ابزار چسب در برندهای معتبر آلمانی و چینی با مناسب ترین قیمت ها آماده عرضه و فروش این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری به سراسر کشور می باشد.

در تعیین قیمت چسب های دوطرفه نوع برند ،میزان چسبندگی ،کاربری ،کیفیت ، متراژ چسب و ضخامت آن تأثیر گذار است . شما می‌توانید با توجه به انتظار و نیازتان چسب دوطرفه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این محصول است که امروزه برای پیوند زدن دو شی با متریال مختلف، به جای جوش دادن و سوراخ کردن ابزارها و استفاده از میخ و پیچ و پرچ و دریل کاری از فوم های دوطرفه استفاده میشود‌. اگر به دنبال خرید چسب دوطرفه با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان هستید، میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه چسب صنعتی شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما