چسب تحریر کاغذی آلمانی Tesa

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: چسب یک طرفه تحریر کاغذی آلمانی Tesa
  • ابعاد: عرض 5 سانت و 10 سانت
  • طول : 50 متر
  • ضخامت : 160 میکرون
  • رنگ: سفید و قهوه ای
  • جنس : کاغذی
چسب تحریر کاغذی آلمانی tesa شاه کرم
_

چسب کاغذی آلمانی Tesa چیست؟

 

چسب کاغذی به مدل خاصی از چسب گفته می شود که از لحاظ شکل ظاهری شبیه به چسب پهن می باشد با این تفاوت که چسب پهن کریستالی از پلاستیک و ماده چسبنده ساخته شده اند اما چسب کاغذی از نوع خاصی کاغذ که روی آن ماده ای چسبنده قرار دارد ساخته شده‌اند.

چسب‌های کاغذی آلمانی تسا از دیگر نمونه‌های چسب تحریر با پایه جامد کاغذی هستند که با توجه به ساختار آن به راحتی توسط دست قابل جداسازی و برش هستند.

از انواع چسب کاغذی استفاده های گوناگونی می شود اما یکی از کاربردهای آن این است که آن را روی محلی بچسبانیم و اگر نکته ای یا مطلب خاصی می خواهیم یادداشت کنیم ، روی آن بنویسیم. از چسب کاغذی برای پانسمان نیز استفاده می شود.

چسب کاغذی در دو مدل چسب کاغذی ۲ سانتی متر و چسب کاغذی ۵ سانتی متر تولید و به بازار انواع چسب لوازم التحریر عرضه می شود.

_

ویژگی ها و کاربردهای چسب کاغذی Tesa

 

چسب‌های کاغذی معمولاً با رنگ‌های سفید و شیری در بازار موجود می‌باشند، از جمله ویژگی‌های این چسب‌ها می‌توان به مواردی از قبیل چسبندگی نه‌ چندان بالا، سهولت در برش، پایه ساختاری غیر شیمیایی و ضد آلرژی اشاره کرد که تمامی این موارد برای کارکرد آن در بیمارستان‌ها، هنر و معماری و… مثبت تلقی شده و جزء مزایای کالا می‌باشد.

به‌عنوان‌مثال استفاده از این چسب‌ها در بخش تزریقات یک بیمارستان بسیار معمول بوده .یا برای تمیز ماندن سطح کار گروه زیادی از آرشیتکت‌ها و دانشجویان نقشه‌کشی به استفاده از این چسب‌ها بر روی سطح کاغذ خود می‌پردازند. زیرا دیگر چسب‌ها باعث خراشیدگی سطح کاغذ پس از جدا کردن آن شده و به‌ این‌ترتیب چسب‌کاغذی بهترین گزینه است.

_

روش استفاده از چسب کاغذی Tesa

 

برای مصرف چسب تحریر کاغذی باید زیر کار خشک و عاری از هرگونه آلودگی باشد. قبل از چسباندن چسب محل اتصال را تمیز کرده و اگر از قبل چسبی درآنجا وجود دارد پاک و تمیز و خشک کنید، سپس مقدار مناسبی از چسب کاغذی را برداشته و اتصال را انجام دهید.

_

خرید چسب کاغذی آلمانی Tesa

 

چسب کاغذی آلمانی تسا Tesa یکی از انواع چسب‌های تحریر است که در موارد مختلف برای کاربردهای متنوع به کار می‌رود. با توجه به کیفیت بالا و سهولت در کارایی این چسبهاست که امروزه در هر خانه و محل کاری حتما از چسب های تحریر استفاده می شود .

 

چسب های کاغذی بر اساس میزان چسبندگی و همچنین کاربری و جنسش به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شود. شما می‌توانید با توجه به انتظار و نیازتان چسب کاغذی مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر به دنبال خرید چسب کاغذی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان هستید، میتوانید برای خرید با واحد فروش مجموعه چسب صنعتی شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما