دستگاه چسب حرارتی

_

مشخصات فنی

  • نام کامل محصول: گان چسب حرارتی ، چسب تفنگی ، دستگاه چسب تفنگی
گان-چسب-حرارتی-ابزار-چسب
_

دستگاه چسب حرارتی چیست؟

 

دستگاه چسب حرارتی یا چسب تفنگی یکی از ابزاری است که در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای متفاوتی دارد. قطعاً می توان گفت که وجود آن در هر خانه ای ضروری است. این چسب ها باید گرم شوند تا مورد استفاده قرار گیرند که این کار توسط گان چسب حرارتی انجام می شود.

 

این دستگاه از نظر ظاهری شبیه به یک تفنگ است که به آن چسب تفنگی هم گفته می شود. این دستگاه دارای المنت است که به وسیله برق گرما ایجاد می‌کند. و این گرما برای مایع کردن چسب استوانه‌ای جامدی که درون دستگاه قرار می‌گیرد به وجود می آید. دستگاه چسب تفنگی و حرارتی با کمک چسب های لوله های شکل جامد، که درون آنها قرار می گیرد، این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که به راحتی از چسب حرارتی استفاده کنند. این دستگاه ها که برقی هستند، در محل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

روش استفاده از گان چسب حرارتی

 

این دستگاه که شبیه تفنگ طراحی شده از طریق جریان برق، چسب جامد حرارتی را با استفاده از حرارت به مایع تبدیل می‌کند. در بالا و پشت این دستگاه، دقیقا در بالای قسمتی که جای دست گرفتن است، سوراخ دایره شکلی وجود دارد که چسب را از طریق آن وارد کرده و تا سر تفنگ آن را به داخل هل می‌دهید. به این سوراخ که نازل دستگاه می‌گویند. بعد از وارد کردن چسب، سیم آن را به پریز برق بزنید و کمی صبر کنید تا دستگاه داغ شود. چسب حرارتی در دمای حدود 65 تا 180 درجه سانتیگراد ذوب می‌شود.

 

روی دسته این دستگاه پدالی قرار داده شده آن را کمی فشار دهید تا مطمئن شوید دستگاه به اندازه کافی داغ شده و چسب را آب کرده است. پس از مطمئن شدن می‌توانید از آن استفاده کنید. فقط باید به خاطر داشته باشید چسب حرارتی به سرعت سرد و خشک می‌شود، پس زمانی که لازم به استفاده بود پدال آن را فشار دهید. در جلو و زیر دستگاه پایه‌ای قرار گرفته، زمانی که از دستگاه و چسب استفاده نمی‌کنید از طریق این پایه آن را روی یک سطح صاف قرار دهید.

_

کاربردهای دستگاه چسب حرارتی

 

احتمالا چسب حرارتی و تفنگ مخصوص آن را هنگام ساخت کاردستی در برنامه های مختلف دیده اید. برای آشنایی با چسب حرارتی و کاربردهای آن بهتر است بدانید که این چسب ها به دلیل چسبندگی بالا و همچنین خشک شدن سریع برای ساخت کاردستی بهترین گزینه هستند.

مهم ترین شاخصه چسب حرارتی این است که بعد از خشک شدن و سرد شدن سریع، بی رنگ بودن می شود. به همین دلیل با آن می توان کارهای خلاقانه و هنری زیادی انجام داد. بیشترین کاربرد چسب حرارتی در کارهای هنری و تزئینی و کاردستی های کودکان است.از کاربردهای بسیار جالب چسب حرارتی استفاده از آن جهت چسباندن اکلیل برای یراق و تور است.

 

اما چسب تفنگی حرارتی فقط برای چسباندن کاغذ و ساخت کاردستی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این چسب ها قدرت چسباندن تمامی مواد به یکدیگر را دارند و با قدرت چسبندگی بالای خود در تمامی مکان ها قابل استفاده هستند.

 

برخی از کاربردهای گان حرارتی عبارتند از:

 

  • برای چسباندن قطعات کاغذ و مقوا به یکدیگر
  • چسباندن قطعات پلاستیکی
  • به عنوان نوعی درزگیر برای عایق بندی و درزگیری
  • محکم کردن و همچنین چسباندن قطعات شکسته شده به یکدیگر
  • برای پوشاندن سطوحی که ممکن است دچار ضربه شوند برای مثال به عنوان ضربه گیر درب کمد
  • جهت ساختن برخی قطعات نیز می توانید از چسب حرارتی استفاده کنید. برای مثال در برخی از جالباسی ها، لباس به خوبی بر روی سطح گیر نمی کند؛ برای این کار می توانید با استفاده از چسب های حرارتی یک شیار درست کنید.
  • در تزئینات و کارهای هنری و خلاقانه
  • کارهای هنری با چسب حرارتی

 

قیمت تفنگ چسب حرارتی

 

مهم‌ترین ویژگی این چسب قیمت ارزان دستگاه گان حرارتی و چسب حرارتی آن برای استفاده‌های بعدی است. شما به وسیله یک عدد چسب می‌توانید تعدادی زیادی از وسایل را چسب کنید. از دیگر ویژگی های خوب این چسب این است که استفاده از آن‌ها خیلی ساده است و نیاز به دوره و تخصص خاصی ندارد، بنابراین شما با هر سطح از دانش و اطلاعاتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای خرید ارزان ترین گان چسب حرارتی با ما تماس بگیرید.

_

خرید چسب تفنگی 

 

ابزار چسب به گونه ای وسایل اطلاق می شود که استفاده از چسب ها را راحت تر و به افراد در هنگام بکارگیری چسب کمک می کنند. از جمله این وسایل می توان به تفنگ چسب حرارتی، تفنگ چسب آکواریوم و دستگاه چسب کش چسب های 5 سانتی و دستگاه چسب کش مشتی اشاره کرد.

 

مجموعه چسب صنعتی شاه کرم انواع مختلف ابزار چسب را در مارک ها و مدل های مختلف با قیمت پایین تر از سایر فروشگاه ها و کیفیتی مناسب به هم وطنان عزیز ارائه می کند. برای خرید ابزار چسب با قیمت ارزان میتوانید با واحد فروش مجموعه شاه کرم تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید و کالای مورد نظر خود را بررسی، مقایسه و انتخاب نمائید و لذت خریدی آسان و ارزان را تجربه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره مامحصولاتتماس با ما